Translate

sobota, 21 lipca 2012

21.07.2011

Hej,
dziś pora przedstawić pierwszą stylizację... Jest to strój z wczorajszego spaceru z moim misiem. Wieczorem na trochę zawitało do nas słoneczko także trzeba było ten moment wykorzystać. Miałam też okazje wreszcie ubrać coś "wyjściowego", ponieważ przez ostatnie dni z powodu chłodu całymi dniami otulałam się starym ale jakże ciepłym sweterkiem z szafy mamy. Chciałabym więcej słonecznych dni, ale coś się na to nie zapowiada ;( Moje letnie ciuchy na razie spoczywają bezczynnie w szafie...
Wieczorem wychodzę z koleżankami na imprezkę, a mianowicie na wieczór panieński kumpeli. Dawno nigdzie nie wychodziłam bo praca i zmęczenie były silniejsze niż chęci na zabawę. Dzisiaj jednak mam wielką ochotę na ten wypadzik, bo dawno nie imprezowałam z dziewczynami, a więc czas to nadrobić :)
Stylizacje na wieczór wrzucę pewnie dopiero jutro...
Jestem tu początkująca moje stylizacje mogą nie być zgrane i w ogóle także proszę o oceny, opinie i rady co zmieniać aby było lepiej :)
Miłego dnia :*





 Wszystkie ubrania składające się na stylizacje łącznie z torebką kupione są w sklepie mojej znajomej u nas w mieście, kocham tam robić zakupy, ponieważ tylko ona ma tak ciekawe bluzeczki i nie tylko ;)

2 komentarze: