Translate

czwartek, 16 sierpnia 2012

Dziś kulinarnie

Witam,
dziś wprowadzę element kulinarny, przepis na mój ulubiony makaron z sosem szpinakowym mmm pycha  :) Od kiedy zamieszkałam sama ze swoim chłopakiem zaczęłam swoją przygodę i eksperymenty w kuchni, szczerze bardzo mi się podoba samodzielna nauka różnych dań, a w szczególności gdy mojemu chłopakowi bardzo smakuje, wtedy od razu czuję się dumna z siebie :) Od prostych dań przechodzę do bardziej skomplikowanych, najgorzej mi idzie z rzeczami mącznymi typu kopytka, pierogi czy pizza nie wiem czemu...No i ciasta też słabo mi wychodzą, jedyne słodkie rzeczy, które wychodzą mi smaczne to muffinki i ciasto z owocami :)
A oto wspominany wyżej makaronik, na samą myśl cieknie mi ślinka :) Szpinak jest pycha :)


Potrzeujemy:
opakowanie włoskiego makarony z mąki durum ( np. z Lidla)
dwa opakowania szpinaku świeżego ( np. z Biedronki)
opakowanie sera feta
śmietanka do zup i sosów
czosnek

Szpinak płuczemy dokładnie wyciskamy i  wrzucamy na patelnie z oliwą, doprawiamy czosnkiem i pieprzem gdy szpinak puści soki dodajemy rozdrobniony ser feta i śmietanę wszystko mieszamy i chwilę smażymy na patelni. Makaron wrzucamy do wrzącej, osolonej wody i gotujemy tyle, ile podają na opakowaniu.
Gotowe :)

Strój zwyklak :)




1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń