Translate

wtorek, 28 sierpnia 2012

Popołudnie na rowerkach

Witam,
dziś pogoda nawet dopisywała, jednak teraz okropnie się rozpadało ;/ Lato nas opuszcza, niestety. Z okazji tego, że była ładna pogoda postanowiłyśmy z mamą wybrać się na rowery, aby pobyć trochę na świeżym powietrzu, a co najważniejsze spalić zbędne kalorie :) Lubię wyprawy rowerowe z mamą, jeździmy zawsze przez pola i lasy z racji tego, że u nas nie ma w okolicy żadnych ścieżek rowerowych a jazda ulicami jest niebezpieczna, także najlepsze wyjście to pola i lasy, taka jazda to coś świetnego dokoła piękne krajobrazy, obok można zobaczyć sarny czy zające a czasem z daleka dziki :) Jest to też chwila czasu taka dla mnie i mamy kiedy możemy sobie spokojnie pogadać i poplotkować. Jeśli na rower to tylko i wyłącznie w wygodnym stroju, a więc dziś wygodna stylizacja myślę, że odpowiednia na takie wycieczki ( przynajmniej dla mnie )


I mama...

Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    P.S. super masz rower ja taż poszukuję takiego "miejskiego rowerku" tyle, że marzy mi się w kolorze mięty bądź pastelowego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co to tylko szczera opinia :)
    Też właśnie marzy mi się różowy rower, ale ten też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja :))
    piękna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń