Translate

niedziela, 19 sierpnia 2012

sobota nad morzem

Witam,
wczoraj upalna pogoda, ja miałam wolne w pracy, a więc co robić jak nie jechać nad morze :) Tak właśnie zrobiłam i dzień uważam do udanych, zauważyłam, że cały dzień na świeżym powietrzu dobrze na mnie działa jak nigdy głowa mnie nie bolała i nie byłam senna jak to zawsze bywa :) Dziś także jest totalny skwar, no tak koniec wakacji to słońce zaczyna palić to normalka :) Niestety dziś nie udało mi się powtórzyć wczorajszego wypadu i siedzę dziś w chłodnym mieszkanku bo na dworze jest nie do wytrzymania, może później wyjdę poleżeć na słońcu ale na razie nie daje rady tak więc postanowiłam dodać posta, który jest relacją z wczorajszego dnia :)
Zdjęcia stylizacji
, której podstawą jest romantyczna sukienka- prezent od ukochanego :)

  

A tu zdjęcia z plaży





 

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. :)

    Zapraszam na rozdanie z okazji pierwszych urodzin mojego bloga, możesz wygrać kosmetyczkę z niespodziankową zawartością. :)

    OdpowiedzUsuń