Translate

środa, 5 września 2012

5.09.2012

Witam,
dawno nie było wpisu, ale jakoś tak nie było czasu i okazji, aby coś stworzyć. Czas szybko leci już mamy wrzesień, a lato odchodzi i już nie liczę na upalne dni. Dla mnie ten miesiąc nie rozpoczął się zbyt wesoło, otóż wczoraj szef mi oznajmił, że niestety nie może mi przedłużyć umowy, bo są ciężkie czasy i muszą zmniejszyć etaty, a uznał, że najsprawiedliwiej będzie jak zwolni mnie, bo pracuje najkrócej, ok przyjęłam wiadomość bez złości i żalu, ale tak sobie myślę, że to wcale nie było sprawiedliwe, bo wiem, że inne parownice sprawowały się gorzej ode mnie a ja starałam się i poświęcałam pracy, a tu proszę jednak nie liczą się starania i poświęcenie, a to kto dłużej pracuje, bez względu na efekty tej pracy cóż będę miałam teraz trochę dłuży urlop, u nas w takim małym miasteczku ciężko znaleźć cokolwiek także muszę się liczyć z długimi poszukiwaniami, a co za tym idzie oszczędzanie i ograniczenie zakupów ;/ ale jakoś będzie :) koniec marudzenia ! Przedstawiam wam dzisiejszą stylizację już w jesiennym charakterze:





Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz