Translate

poniedziałek, 10 września 2012

Barzkowice

Witam,
ja i mój luby wybraliśmy się na targi rolnicze w Barzkowicach, o których wspominałam wcześniej. W sumie oglądaliśmy same maszyny rolnicze,ale byłam wytrwałą :) Ale w drodze powrotnej zobaczyliśmy, że można zwiedzić zamek w Pęzinie, mówię do Wojtka ja studentka turystyki i rekreacji miałabym przeoczyć takie coś o nie :) No i stanieliśmy obejrzeć i nie żałuje, bo było co oglądać. Podsumowując były atrakcje dla Wojtka, ale i ja miałam swoje atrakcje :) Kilka fotek relacjonujących nasz wypad







A tu już w Pęzinie








PoZdrawiam :*

3 komentarze:

  1. masz śliczny naszyjnik! :)
    zachęcam do obserwowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylowa wycieczka- piękna torba :) a traktor robi wrażenie takim mogłabym jeździć bez obaw po warszawskich ulicach bez większego przejmowania się korkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladna z Was para:)))) - druga czesc wycieczki bardzo w moim stylu uwielbiam zwiedzac zamki :))
    slicznie wyszlas na fotkach bardzo ladna stylizacja - taki naszyjnik chce miec!!!!- pozdrawiam serdecznie :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń