Translate

czwartek, 20 września 2012

Jesienna powaga

Witam,
dziś dzień słoneczny, ale wiaterek sprawia, że odczuwa się jesienny chłód. Stylizacja  w ciepłych odcieniach, żeby choć trochę odgonić chłód :) W sumie mam dziś leniwy dzień, rano ogarnęłam to, co trzeba ogarnąć, zrobiłam obiadek, a potem wzięłam się za przegląd prasy kolorowej, teraz jestem u rodziców i zamierzam brać się za książkę oczywiście kryminał :) Zaczynam dziś kolejną część z Agatą Raisin (kryminały dla kobiet), myślę, że będę zadowolona jak z poprzednich czterech części. Uwielbiam czytać to mnie uspokaja i ogólnie dobrze na mnie działa :) także wstawiam stylizację i zabieram się za książkę i knedliki ze śliwkami, które zrobiła mama mmm pycha :)



sweterek - Coloseum
spódnica - lidl ;)
czółenka na koturnie - czas na buty
torebka i bluzka- allegro

7 komentarzy:

  1. Jeśli mam być szczera to: za dużo guziczków, spódnica obcisła, i wzór na czarnej bluzce powinien zniknąć, a cała reszta jest ładniutka i Ty jesteś bardzo ładną kobietą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za radę, ale propo spódnicy to ona jest trochę za luźna może tego na zdj nie widać, ale tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka i rzeczywiście bardziej obciślej bo widać ze masz figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi sweetie,

    Such a great post!You have intresting blog!

    We can follow each other if you want?!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna spodniczka;)


    zapraszam do mnie na KONKURS:) jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. As I look into your eyes, I see someone soft, gentle, loving, honest, and who could make any many proud to have you as his wife. And I am so serious about this, that I would be proud to look into your eyes, and tell you I would never let you down. darbysangels@gmail.com

    OdpowiedzUsuń