Translate

czwartek, 13 września 2012

pogodnie

Witam,
ostatnie dni w mojej części Polski obfitują w słońce, jestem naprawdę zadowolona :) Dziś zapowiadali zimno, ale od rana świeciło słoneczko, dopiero teraz coś się oziębiło, ale co się dziwić wieczory już bywają zimne. Dziś jeszcze pogodna stylizacja odpowiednia do pogody, ale to przedstawię jutro, bo nie mam teraz jak zrzucić zdjęć, ale dodaje zdjęcie robione wczoraj jak czekałam na busa do domu. Stylizacja wygodna i pogodna :)
Marynarka - mosquito
spodnie- bershka
torebka, baleriny i top - sklep w moim mieście

5 komentarzy:

  1. moglabys dodawac opisy skad pochodza Twoje ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MOje ubrania zazwyczaj pochodzą ze zwykłych sklepów w mieście, ale ok bedę dodawać opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wychodzi na to, że mamy identyczne marynarki :) Rewelacyjne połączenie kolorystyczne! :D Czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zestawionko!!! spodnie - ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. tak pogodnie - optymistycznie i wesoło az miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń