Translate

wtorek, 25 września 2012

Zimno !!! Brr

Witam,
mój humor nie jest najlepszy,  a wszystko za sprawą zimna ;/ W prawdzie dziś na dworze było nawet przyjemnie ciepło, ale to coraz częściej rzadkość. Codziennie mam tak zmarznięte nogi, że ciężko mi nawet je ogrzać przez całą noc pod kołdrą ehh na samą myśl o zimie niedobrze mi się robi. Mama mówi, że może mam coś  nie tak z krążeniem dlatego mam taki kłopot ze stopami a i w pewnym sensie z rękami sama nie wiem może powinnam wybrać się do mojej pani doktor i to sprawdzić, bo szczerze jest to dla mnie bardzo uciążliwe. No ale dość marudzenia, bo dziś nie jest tak źle :) Stylizacja jesienna składająca się z :
marynarki w kratę - pepco
spodni i bluzki - sklepik w mieście
ulubionych wiosennych kozaczków - diverse
ulubionej torby - sklepik miejski
a do tego moja nieujarzmiona czupryna :) Zepsuła mi się prostownica a pan, który ma ją naprawić zbywa mnie już ponad tydzień ehh nie wiem jak długo to zniosę ;/
Niestety zdjęcia robione tylko z przodu także nie widać łatek na łokciach marynarki i jej kroju z tyłu,ale będzie jeszcze okazja :)

A no koniec zdjęcia mojego wczorajszego obiadku, czyli trochę "odchudzony" hamburger :) Bułka ciemna, mięsko sama robiłam, więc na pewno to zdrowsze niż te sklepowe lub barowe mielonki a do tego dużo warzyw :) no i sałatka na którą składały się : sałata lodowa, pomidory, ogórki, czerwona papryka, ser feta i tuńczyk pycha :)


1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Podoba mi się torebeczka ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń