Translate

piątek, 7 września 2012

Znów weekend :)

Witam,
weekend - odpoczynek, laba i lenistwo, w prawdzie dziś pogoda nie za ciekawa, ale ponoć jutro ma być ciut lepiej, oby :) Od dziś w Barzkowicach (zachodniopomorskie) zaczynają się targi rolnicze, a z okazji tego, że mój luby to zapalony rolnik planujemy się tam wybrać:) jest to ciekawe wydarzenie, a prócz maszyn rolniczych, bydła i innych rzeczy z tym związanych, są także wystawy kwiatów, pyszne wypieki no i różne inne atrakcje typu koncerty także myślę, że ja także nie będę się nudziła, najważniejsze, że będzie to wypad we dwoje i czas dla nas :) Planujemy zawitać tam jutro, zawsze to jakaś odskocznia od codziennych obowiązków :)
Ostatnio mój chłopak kupił sobie w Zarze śliczną marynarkę w krateczkę z łątami na łokciach,mi się także zamarzyło coś w tym stylu i szukałam czegoś dla siebie, ale niestety nie było nic, co by mi odpowiadało, a tu wczoraj weszłam do Pepco i co widzę? Piękna kraciasta marynareczka, świetny krój, brązowe łaty na łokciach myślę o taka marynarka mi się marzyła :) Podchodzę patrze na metkę 69 zł myślę sobie kurcze świetna cena :) W prawdzie nie przedłużyli mi umowy i nie mam na razie pracy, a co za tym idzie muszę oszczędzać, aby móc opłacać studia i dojazdy, ale nie mogłam się powstrzymać,a poza tym należało mi się coś na pocieszenie :) No i mam marynarkę śliczną, pasującą do marynarki mojego lubego, czasami fajnie jak para ubierze się podobnie :) przynajmniej mi się to podoba :) Niedługo na pewno zaprezentuje stylizacje z nią w roli głównej ciekawe czy wam się spodoba :)
A tymczasem dzisiejsza stylizacja, kolejna jesienna odsłona z bluzką typu nietoperz + kok na głowie, bo jakoś tak do tego typu bluzek pasuje mi właśnie najbardziej takie uczesanie :) do tego moje ulubione wiosenno-jesienne kozaczki i torba jak na razie nr 1 :)






POzdrawiam i całuje :*

2 komentarze:

  1. Wyglądasz genialnie! :D Sweterek ma piękny kolor, a w naszyjniku się wręcz zakochałam :D sama muszę sobie taki sprawić :)
    http://linde-lo.blogspot.com/ - moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje i chętnie poobserwuje Twojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń