Translate

czwartek, 25 października 2012

Coś z nowości

Witam wszystkich,
wspominałam ostatnio o nowo kupionych butach i dziś właśnie chcę je zaprezentować w stylizacji.

Jak więc widać zaopatrzyłam się w modne w tym sezonie biker boots. Te mnie zauroczyły totalnie, ponieważ uwielbiam ten kolor no i są ćwieki, które dodają stylu...Są także wygodne i mam nadzieje, że będą mi dobrze służyć.
Dzisiaj moje buty miały debiut, na początku zastanawiałam się co do nich założyć... Przeglądając ostatnio Flesz przeczytałam taką notkę:
 Ja postanowiłam, że połączę je z asymetryczną spódnicą. Szczerze mówiąc mieszkam w małym miasteczku i jak ktoś wygląda "inaczej" zwraca uwagę i wywołuje śmiech dlatego trochę obawiałam się takiej kombinacji jaką dziś stworzyłam, ale czytając pewnego bloga zrozumiałam, że nie trzeba zwracać uwagi na śmiech i nieprzychylne uwagi innych, w końcu to ja mam czuć się dobrze w tym, co na sobie mam. Tak więc zaryzykowałam. W prawdzie dopiero uczę się jak zestawiać ze sobą ubrania i najnowsze trendy i czasem wychodzi mi to kiepsko, ale każdy komentarz lub rada pomagają mi popełniać mniej błędów także jestem wdzięczna za wszystkie komentarze/rady...Oglądając różne blogi staram się czerpać inspiracje i tworzyć powoli, małymi krokami lepsze stylizacje, uczę się także, aby nie przejmować się zdaniem innych i być sobą :) W prawdzie nie wiem jak będzie odebrana dzisiejsza stylizacja, mi się podoba, ale chętnie poczytam opinie i rady innych :) Zachęcam do komentowania, ponieważ bardzo mi to pomaga...:) Koniec pisania, czas na fotki :










uciekam trochę się poedukować i pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Lovely look and the boots.. wouw...

    I follow you :)


    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    Rk' x

    OdpowiedzUsuń
  2. super buciki !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;) Przepraszam, że opóźnioną odpowiedź, ale byłam kilka dni poza zasięgiem ;)

    Ciekawe buciki i fajny sweterek ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń