Translate

czwartek, 11 października 2012

Cukierkowo

Witam ,
dzisiaj czwartek, pogoda nawet słoneczna, ale jednak czuć już zimno. Dziś leci mój serial "Przyjaciółki" :) Z początku myślałam, że będzie to kolejny nieudany polski serial, ale jednak myliłam się, bo mi przypadł do gustu także z niecierpliwością czekam na dzisiejszy odcinek :)
Jutro mam zamiar wybrać się do Szczecina  na jakiś zakupy :) Mam nadzieje, że coś wpadnie mi w oko, zakupy świetnie poprawiają humor :)
Dziś stylizacja ze sweterkiem o którym już prawie zapomniałam, a dziś wpadł mi w ręce i od razu skojarzył mi się ze słodkimi landrynkami :) różowiutki :) idealny na ożywienie zimnych dni :)







 spodnie- stradivarius
koszulka- bershka
sweter, buty - miejski sklep
kurtka i torebka- allegro

3 komentarze:

  1. Przepięknie wyszło Ci to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie :) bardzo lubie koralowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie i słodko!
    też lubię przyjaciółki...

    OdpowiedzUsuń