Translate

czwartek, 18 października 2012

Czwartek z jeansową koszulą

Witam,
dziś jestem mile zaskoczona tym, co się dzieje z pogodą ! Normalnie dziś czułam jakby była wiosna, piękne słońce i co najważniejsze ciepło ! Chwilami musiałam zdejmować okrycie wierzchnie, od razu chce się żyć. Taka pogoda nastraja pozytywnie i może dlatego dziś pomalowałam wreszcie włosy :) Długo to odwlekałam mimo iż odrosty było dość widoczne, a dziś pomyślałam, że warto w końcu tym się zająć. Poleciałam do drogerii po farbę (tym razem ciemny brąz) i w ciągu godziny było po zabiegu :) Znów wróciłam do ciemniejszych włosów, ponieważ w takich jednak czuje się najlepiej. Poniżej przedstawiam efekty :
1. wczoraj  2. dziś

A jeśli chodzi o stylizacje to dziś podstawą byłą jeansowa koszula kupiona chyba z dwa lata temu w Terranovie na przecenie, bardzo mi się spodobała ze względu na ozdobne elementy koronki w okolicach kołnierza.
Jeżeli chodzi o dół to według mnie do jeansowej koszuli świetnie pasują czarne spodnie, daje to fajny efekt, dlatego takiego połączenia użyłam. Poniżej efekty:






koszula- terranova
kolia- allegro
spodnie- miejski sklep
buty - czas na buty
torba- allegro

6 komentarzy:

  1. masz swietna figure:) zazdroszcze kraglego tyleczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie połączyłaś tą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz :-) ja zmieniłabym pasek tylko na jakiś cieniutki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz, zresztą to już chyba reguła- zawsze zachwycasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz ;) bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń