Translate

poniedziałek, 22 października 2012

miętowy poniedziałek

Witam wszystkich, którzy mnie odwiedzają :) Dzisiaj mamy poniedziałek, pogoda troszkę się nam zepsuła, ale nie jest tak źle. Dziś postanowiłam kupić sobie buty, miały być w kolorze czarnym, ale jak już byłam na miejscu moja ręka sięgnęła znów po buty w odcieniu nude :) Zauważyłam, że od kiedy polubiłam odcienie nude, brązy i beże to ciągle zaopatruje się w rzeczy właśnie w tych kolorkach, jakoś nie mogę się oprzeć :) Muszę jednak przystopować i pomyśleć też o innych kolorach...Nowe buty pokażę w kolejnych postach, a teraz dzisiejsza stylizacja. Mimo, że zaczęła się jesień i na topie są zielenie, burgundy etc...To ja jeszcze nie mogę rozstać się z delikatnymi pastelowymi kolorami, a póki pogoda na to pozwala tak się ubieram :) dzisiaj miętowe rurki w roli głównej, do tego biały sweterek ze złotą nitką, której na zdj nie widać ;/ pod spodem nie zawodna i często występująca w moich stylizacjach koszulka z ozdobnym kołnierzykiem z Bershki. Na stopach moje ulubione (ostatnio) buciki wygodne do biegania po mieście i torebka, z którą jak widać się nie rozstaje :)







Czytanie- moja miłość :) Ostatnio przeczytana książka :) Już czekam, aż pojawi się kolejna część:)
Mój dzisiejszy obiad. Lubię placki ziemniaczane, ale niestety nie mogę sobie pozwolić zbyt często na takie jedzonko, bo ciągle walczę z nadmiernymi kilogramami i ograniczam się jeśli chodzi o jedzenie, ale jeśli chodzi o placki nie jadłam ich hohoho sporo czasu, dziś napadła mnie ochota więc zrobiłam sobie "Dzień Dziecka" i ze smakiem zjadłam dzisiejszy obiadek, a potem czerwona herbata w nadziei, że coś mi to pomoże :)
Ten kulinarny klimat kończy dzisiejszego posta :) pozdrawiam i wszystkim, którzy są przed obiadem życzę smacznego :)

4 komentarze:

  1. świetny zestaw:)
    piękna torebka:D
    chyba muszę w końcu zaopatrzyć się w miętowe spodnie, bo bardzo mi się na tobie podobają
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    OdpowiedzUsuń