Translate

poniedziałek, 29 października 2012

Mroźno...

Witam,
dzisiaj odpoczywam po weekendowym zjeździe. Pogoda dzisiaj dość mroźna, ale świeciło słoneczko, więc było dość ładnie. Zajęcia trochę mnie wymęczyły, szykuje mi się dużo nauki i od jutra się za wszystko zabieram dziś dzień relaksu :) Właśnie siedzę u rodziców i czekam aż mój luby skończy pracę.
Dzisiejszy strój :






Płaszczyk - Tally weijl
Szal - Collosseum
Buty- zwykły sklep
rajstopy- Lidl
koszula- Top Secret
marynarka i szorty- Pepco

Pozdrawiam i życzę ciepłego wieczorku :*

11 komentarzy:

  1. Ale przepięknie wyglądasz! Cudowny płaszczyk<3
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie butów i torebki! Super!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit bardzo mi sie podoba :) super blog :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nikomu nie odpowiada zima :(
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zatwionko!!! idealne na nasza pogodę! ;))
    Pozdróweczki!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. takie jasne rajstopki dodaja mase uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam sie w Twoim uśmiechu :)) he
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) http://lovefashionmagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń