Translate

niedziela, 21 października 2012

Niedziela :)

Witam,
dziś mamy pogodna i ciepłą niedziele, aż trudno uwierzyć, że panuje taka wspaniała aura. Wrześniowe deszcze i niepogoda nie dawały nadziei, że będzie jeszcze pięknie, a tu proszę cały ten tydzień był piękny, dla mnie to wielka radość, ponieważ nie lubię zimna.
Ten weekend spędziłam na zajęciach, no w sumie nie cały,ponieważ niedzielę miałam wolną, cieszyłam się z wolnego dnia, bo myślałam, że mój Miś będzie miał wolne i wybierzemy się do kina, ale moja radość nie trwała długo. Oczywiście praca znów wygrała, a ja muszę spędzać niedzielę w domu, a żeby nie siedzieć w domu to wybrałam się do rodziców :) Zaraz zamierzam zacząć przepisywać notatki na komputer i poszukać potrzebnych mi książek, ale najpierw chciałam napisać tego posta i przedstawić dzisiejszą stylizacje. Dziś przedstawiam spodnie/legginsy (?), które kopiłam ostatnio w reserved. Pisałam o nich kilka postów temu.










spodnie- reserved
koszula, buty- miejski sklep

6 komentarzy:

  1. cudowny zestaw, cudowne kolory, cudowna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnei wyglądasz
    kołnierzyk i torebka cudowna:)
    zresztą pięknej kobiecie we wszystim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja!!! ;)

    Dziękuje ;)
    Jeżeli chodzi o rozmiar to jest zgodny z normalnym ;) Ja zawsze mam rozmiar S i sukieneczka też jest w takim rozmiarze, także spokojnie możesz zamawiać swój codzienny numer ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw i Ty jesteś prześliczna. Będę tutaj zaglądać częściej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń