Translate

środa, 24 października 2012

ponura środa...

witam,
dzisiaj miałam trochę pracowity dzień tzn, musiałam przygotować pracę na przyszłe zajęcia "Natężenie ruchu turystycznego w Parkach Narodowych", czyli trochę obliczeń, trochę wykresów no i oczywiście wnioski :) zajęło mi to kawałek czasu, gdyż takich zadań niestety nie można zrobić raz,dwa, trzy ;/ Ale już wszystko zrobione i mam trochę czasu na przejrzenie wpisów na moich ulubionych blogach no i napisać ten post :)
Dziś pogoda nieciekawa i nie podoba mi się to ;/ Deszcz i szaruga... Dlatego wyjęłam z szafy mój płaszczyk, który dostałam na urodziny od rodziców dwa lata temu i dobrze mi służy :) Przeglądając stylizacje Kim K zauważyłam, że i ona ma taki płaszczyk dlatego dziś fotka porównawcza :)

Czasami mam ochotę wyglądać kobieco, elegancko i troszkę seksi. I dziś taka stylizacja z użyciem sweterka z nowe kolekcji Claudia&Top Secret, o którym pisałam wcześniej. Jest śliczny i czego się nie spodziewałam bardzo ciepły mimo, że tak nie wygląda. Dziś zdjęcia robiłam gorszym aparatem, bo oczywiście jak to na gapę przystało zapomniałam naładować baterii w moim aparacie no i musiałam pocieszyć zdjęciami gorszej jakości, żałuję trochę, ponieważ na tych zdjęciach stylizacja nie wygląda zbyt ładnie.;/







Dziś sweterek w bardziej eleganckiej odsłonie, niedługo odsłona codzienna :)
sweterek-Top Secret
Bluzka- miejski sklep
Torba- allegro
spódnica- Bershka
Czółenka- Stradivarius
Pozdrawiam i miłego wieczora :*

4 komentarze:

  1. swietnie Ci wyszla ta inspiracja ;)! boski plaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! śliczny płaszczyk i torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam klasyczne, beżowe płaszcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. If I could be with you, I'd give you the world. darbysangels@gmail.com

    OdpowiedzUsuń