Translate

poniedziałek, 15 października 2012

Weekend

Witam,
jestem przybita, ponieważ i mnie dopadło przeziębienie ;/ Zaczeło się wczoraj, a dokładnie w nocy z soboty na niedziele...Od razu do apteki po polopirynę c, która działa szybko i niezawodnie do tego witamina c i do łóżka, całą niedziele musiałam zmarnować na leżenie w łóżku, a szkoda, bo wczoraj była naprawdę piękna pogoda,  w sam raz na niedzielny spacer, ale cóż chciałam szybko wyzdrowieć trzeba się było poświęcić. Na szczęście mój Misiu także miał wolna niedziele także towarzyszył mi cały dzień, więc nie było tak nudno :) Wieczorem na HBO leciało "Kac Vegas w Bangkoku" także na poprawę humoru postanowiliśmy obejrzeć ten film. Oczywiście byłam w na tym w kinie, ale czasem niektóre filmy mogę oglądać po kilka razy. Dziś przyznam, że już czuje się lepiej tzn. dalej jestem osłabiona i boli mnie głowa, ale jedna rzecz mnie uszczęśliwia: nie boli mnie już gardło :)) Tantum Verde jest niezawodne na te sprawy. Dziś przedstawiam stylizacje z czasu wakacji, bo dopiero teraz dopadłam się do aparatu mojego chłopaka i mogłam zrzucić zdjęcia robione właśnie przez niego, a że weekend miałam chorowity także nie mam nic do zaprezentowania teraźniejszego to dodaje właśnie tą stylizacje, trochę drapieżna, ale mam nadzieje, że nie przekracza granic dobrego smaku :)





Marynarka- Bershka
Spodenki- teranova
rajstopy- Gatta
torebka- szafa.pl
Czółenka, top - miejski sklep
opaska- Rossman

2 komentarze:

  1. awww jakie rajstopki - fenomenalnie - dbaj o siebie i nie choruj - ściskam Rasz

    OdpowiedzUsuń