Translate

poniedziałek, 8 października 2012

Uczelniana stylizacja

Witam,
dziś mamy poniedziałek, co oznacza, że przeżyłam kolejny weekend na uczelni :) Wczoraj nawet pogoda była ładna, świeciło słoneczko, co pozytywnie wpływało na mój nastrój. Wczoraj miałam same języki, więc byłam dość wcześnie w domu, kiedy wrócił mój chłopak zaprosił mnie do pizzerii na obiadek, ponieważ kiedy cały weekend jestem w szkole nie mam jak zjeść ciepłego posiłku, ucieszyło mnie wspólne wyjście i obiad przy lampce wina :)
Wieczorem byłam tak zmęczona, że sama się dziwie, ale padłam spać już o 20:00, co u mnie rzadko się zdarza, ale na szczęście odespałam ranne wstawanie.
Dziś mam dzień na przepisywanie notatek i szukanie potrzebnych mi książek, póki co przedmioty mi pasują, ale widzę, że będzie mnie czekało trochę nauki i studiowania książek, ale myślę, że dam radę :)
Dziś chcę przedstawić wczorajszą stylizacje na uczelnie, w której także wybrałam się na mój wypad z chłopakiem.





na sobie mam:
marynarka - Mosquito
Czółenka- Stradivarius
Torebka- Allegro
Spodnie i koszula- miejski sklep

2 komentarze:

  1. Oj jak Ty pięknie wyglądasz, a torebkę bym Ci zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka oraz szpileczki-cudowne! jesteś śliczną dziewczyną;)

    OdpowiedzUsuń