Translate

wtorek, 27 listopada 2012

27.11.2012

Witam wszystkich,
ostatnie dni zleciały mi świetnie :) Nawet pogoda dopisywała, dziś i wczoraj było słoneczko i nawet dośc wysoka temperatura :) Ja siedziałam nad prezentacjami na przyszłe zajęcia. Geografia polityczna na egzamin już ogarnięta, została tylko mała powtórka, liczę na powodzenie :)
W sobotę odbył się wspominany przeze mnie babski wieczór. Spotkałam się z Olą. Noc była świetna, pełna wspomnień, żartów, świetnych fotek i trochę zakrapiana alkoholem :) Przesiedziałyśmy tak do 4 rano, a i tak brakło nam czasu, jednak senność była silniejsza. Teraz planujemy spotkać się na jakiś wieczór wróżb z racji andrzejek, jednak wtedy nasze grono się powiększy o dwie inne koleżanki, już się nie mogę doczekać :)
W czwartek jadę z rodzicami na basen do "Sandra SPA" w Pogorzelicy. W prawdzie w Goleniowie też jest basen no i jest znacznie bliżej, ale rodzice mówią, że ten basen się chowa przy tym w Pobierowie, no mam nadzieje...:) Trochę relaksu się przyda. Już się rozmarzyłam na myśl o saunie, jakuzzi i gorącym basenie solankowym :) Najlepsze jest to,że wyjazd fundują mi rodzice ;)) Mam nadziej, że z lepszym samopoczuciem egzamin wyjdzie mi zadowalająco :) Właśnie muszę zaraz uciekać do notatek i książek... Najpierw jednak dzisiejszy strój, dziś miałam małą wyprawę na miasto, ten zestaw był do tego odpowiedni i wygodny. Na nogach muszkieterki, chyba najlepiej lubię takie obuwie jest wygodne i według mnie dobrze się prezentują. Oto zestaw :








Na zestaw składają się:
spodnie - New Yorker
muszkieterki - miejski sklep
sweter - miejski bazarek
torebka - sh

Na koniec zdjęcie z sobotniego babskiego wieczoru :)
Wyżej z biedronką od Oli :)

Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę :*

16 komentarzy:

  1. Widzę że wieczór się udał i super :)))
    A zestaw świetny i moja kolorystyka ...sweterek śliczny !Pozdrawiam i miłego pobytu na basenie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    $liczny masz uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygladalas na babskim wieczorze ;D i bardzo fajny zestaw ten 1 ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;*
    Ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kozaczki mi się marzą tylko 'skórkowe';) stylizacja klasyczna i dobrze dobrana:) i fajna biedrona:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:* :)
    Super stylizacja!! Prosta, ale tak wszystko do siebie pasuje!:)
    Bardzo mi się podoba, ale jaka TY jesteś śliczna!!!:)
    Haha ale masz extra skarpety w kropy :D <3
    Obserwuję, bo z chęcią będę Cię oglądać:)
    ps. też uwielbiam kryminały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :) Twój blog także mi się podoba i będę obserwowała :) Co do kryminałów są najlepsze :))) pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczny sweterek! Masz fajne skarpeciochy na ostatniej fotce, lubie takie w kropy, serducha, hamburgery:))

    Uwielbiam Twoje włosy, tylko pozazrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też uwielbiam różnorodne wzorki na skarpetkach :) Jest to słodkie:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Love this outfit. So cool and stylis!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, kolorystyka dobrze współgra z Tobą.

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. babskie wieczory są najlepsze :)
    bardzo lubię ten brązowy zestaw, śliczny sweterek!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczną bluzeczkę miałaś na babskim :)

    OdpowiedzUsuń