Translate

sobota, 3 listopada 2012

Pełana energii

Witam,
jak tytuł mówi dziś czuje się świetnie, jestem pełna energii, a to dlatego ,że dziś jest u nas naprawdę ciepło i można sobie pospacerować bez obaw, że się zmarznie. :) Dziś śpię u rodziców, ponieważ oni wybrali się na weekend nad morze a ja mam przypilnować, aby brat nie puścił domu z dymem :) Nawet mi to pasuje, bo muszę podrukować sobie książki itp. Dziś stylizacja luzacka. Z moimi bucikami, które prezentowałam ostatnio ze spódnicą, dziś bardziej codzienna, wygodna stylizacja. Składająca się z koszuli, którą wygrzebałam z mamy szafy i ozdobiłam jej  kołnierzyk :) mam nadzieje, że mama mi wybaczy, w końcu ma kilka takich koszuli także jedna mniej nie zrobi różnicy :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć









Na sobie mam:
Koszula - s. Oliver
spodnie - stradivarius
buty - sklep internetowy Pandoria
ozdoby kołnierzyka : sklep na allegro "ostre ćwieki"
bransoletka -  Tobruk w Szczecinie

A chciałam wrócić jeszcze do 1 listopada, pogoda była okropna na naszych terenach, aż człowiekowi nie chciało się zbyt długo przebywać na grobach zmarłych. Ja osobiście strasznie zmarzłam. Wieczorem mojego chłopaka ciocia miała urodziny, więc trochę rozrywki na wieczór i w związku z tym mój czwartkowy zestaw:
Kapelusz - reserved
sweterek - Top Secret
top i spodnie - miejski sklep
buty - Lasocki ccc
kolia - allegro
kopertówka - sh + ćwieki z allegro

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

11 komentarzy:

  1. OOH! Those boots are soooo gorgeous!
    following you,hope you can check out my blog,xo

    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow mega buty !!!!!!:)

    pozdrawiam:):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula i dżinsy,a druga stylizacja mega!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, buty i koszula - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygladasz:) podoba mi sie koszula w krate!:)

    Obserwujemy? FLYINGSNAP.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koszula, połączenie dwóch trendów - ćwieków oraz krateczki. Podobają mi się także buciki oraz bransoletka. W zestawie nr 2 moją uwagę przyciągnęła głównie kopertówka - jest śliczna ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze dzis wpadłam na Twoj blog przez przypadek i nie żałuje!
    Super stylizacje z wyczuciem itp:)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszula jest SUPER!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń