Translate

piątek, 16 listopada 2012

Piątek- początek weekendu na uczelni

Witam,
dziś piątek dla niektórych upragniony weekend i odpoczynek po całym tygodniu, jednak dla mnie ten weekend zapowiada się edukacyjnie, na uczelni :)
Pogoda nie dopisuje niestety, ale mam nadzieje, że nie zmarznę na uczelni. Zawsze siadam w pobliżu kaloryfera, bo jestem strasznym zmarzluchem...
Dziś chcę przedstawić strój, w którym wybieram się do szkoły. Zdjęcia mogą być gorszej jakości, ponieważ musiałam poradzić sobie sama z samowyzwalaczem. Nie będę sie rozpisywała na temat stroju wystarczy, że obejrzycie poniższe zdjęcia. Zapraszam :












Sweterek, buty- miejski sklep
spódnica - C&A
rajstopy - Lidl

Pozdrawiam i wszystkim, którzy mają wolny weekend życzę udanego odpoczynku, a tym, co dzielą ze mną los, będąc na zajęciach życzę wytrwania :)

17 komentarzy:

  1. Cudny masz ten sweterek :))Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie śliczne białe sweterki :) I mam taką samą bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny sweter wygladasz jak sniezynka ;)

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw w moim stylu :) Bardzo ladnie wyglądasz. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :)

    Super wyglądasz, zazdroszczę sweterka, jest przepiękny !! :)

    pozdrawiam serdecznie:)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, bardzo pasuję Ci taki styl :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, podoba mi się. :))
    Mam takie same buty. :) Sweterek i spódniczka - SUPER!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!!
    Ten sweterek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ślicznie wyglądasz Kochana ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny sweterek i buty!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post i cudowne zdjęcia!

    a jeśli lubisz piękną biżuterię, zachęcam do wzięcia udziału w konkursie- szczegóły tutaj: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek mi się podoba. Myślę, że z czarnymi rajstopami albo cielistymi byłoby lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń