Translate

niedziela, 11 listopada 2012

Weekendowe słoneczko

Witam,
mamy ciepłą i słoneczną niedziele, sobota była taka sama aż chce się żyć jak jest taka ładna pogoda. W sumie dziś nie mam wam zbyt dużo do napisania. Siedzę w domku mam zamiar poczytać jakieś notatki i czekać aż przyjedzie mój chłopak, jak zwykle nawet w niedziele ma interesy na głowie, trochę mi smutno ;/ ale cóż zrobić pracoholizm chyba jest lepszy od siedzenia bez pracy przed telewizorem,sama nie wiem jak na to patrzeć. Chyba po prostu przestane o tym myśleć.
Tak więc dziś mam wam do zaprezentowania zestaw z wczoraj










Na zestaw składają się:
kapelusz - reserved
kolia - allegro
top i spódniczka- miejski sklep
torebka- allegro
buty - sklep internetowy Pandoria
sweter - Colloseum
pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

7 komentarzy:

  1. Piękny kapelusz i torebka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością informuję, że zostałaś nominowana przeze mnie do ''Liebster Blog''. ;)
    Wiecej tutaj http://your-imaginatio-n.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) kapelusik jest uroczy. bede tutaj czesciej zagladac i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczny naszyjnik i kapelusz
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. I love you, and want to marry you.... darbysangels@gmail.com

    OdpowiedzUsuń