Translate

środa, 7 listopada 2012

z notatkami w ręku :)

Witam,
wzięłam się za naukę geografii politycznej świata także cały wczorajszy dzień spędziłam nad notatkami i książką i nawet są już efekty :) Dziś kolejna część nauki, a w przerwie chciałam coś naskrobać na blogu. Pogoda za oknem nieciekawa wczorajszy dzień cały czas deszczowy dziś ponuro, ale bez deszczu. Pora w sam raz na ciepły koc kawę i notatki :) Wieczorem spotykam się z koleżanką, z którą dawno się nie widziałam. Chodziłyśmy razem do gimnazjum i liceum, szkoła się skończyła i jak to zawsze się dzieje nasze kontakty uległy osłabieniu. Wiadomo szkoła, praca obowiązki w domu i partner, to wszystko pochłania dużo czasu i niestety zapomina się o pielęgnowaniu znajomości. Ostatnio zgadałyśmy się na gg i wspominałyśmy dawne czasy - fajnie było :) No i w związku z tym naszła myśl, że warto wreszcie się spotkać no i może trochę odświeżyć znajomość :) Także do wieczora nauka a potem herbatka u Oli :)
Zostawiam was z miksem zdjęć z ostatniego miesiąca. Ja osobiście na blogach lubię takie foto miksy no więc sama też pragnę dodać takie coś, co troszkę odsłoni moje codzienne życie :) Zapraszam do oglądania
 Powyżej obrazy z zajęć oraz nauki :)
W chwilach nudy pstrykane telefonem :)

Na koniec chciałam wam polecić Caffe Latte od Mokate, jest dobre i ładnie się prezentuje :) Nie trzeba wychodzić do kawiarni i płacić 8 zł żeby napić się czegoś dobrego:) Druga rzecz to farba, którą farbowałam włosy. Pierwszy raz jej używałam i jestem zachwycona,świetny efekt kolorystyczny :)
Na dziś wszystko, wracam do nauki i życzę miłego dnia. Całuski :*

5 komentarzy:

  1. Kawa mniaaaaami! Super zdjęcia! Zapraszamy do nas na rozdanie nowej torebki:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za kawą, ale chyba się skuszę, tak pięknie wygląda. :) Geografia polityczna, co za nudziarstwo! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam to nawet nie smakuje tak jak zwykła kawa raczej można to traktować jak kawowy "deser". No tak niestety to nudziarstwo, ale zaliczyć trzeba :) pozdrawiam

      Usuń
  3. ooo spożyłabym taki napój :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na każdym zdjęciu ślicznie wyszłaś, współczuje tematu nauki, jakoś geografia, a tym bardziej polityczna, nigdy nie była moją ulubioną...

    Kawy Mokate też lubie w każdej postaci:)
    Pozdrawiam i dziekuję za komentarz:)))

    OdpowiedzUsuń