Translate

czwartek, 6 grudnia 2012

MIkołajki

Witam ,
no i mamy szósty grudnia - mikołajki. U nas biało od śniegu i ciągle prószy... W prawdzie nie lubię zimna ani śniegu, ale cieszę się,że teraz spadł, ponieważ to dodaje uroku temu świątecznemu klimatowi od razu lepiej czuje się mikołajki i nadchodzące święta. Póki nie było śniegu jakoś w ogóle nie czułam tej magi i świątecznej atmosfery. Mogłoby być biało jeszcze na święta, a później niech śnieg znika jak najprędzej :)
Odwiedził was mikołaj ? :) Mnie tak :) Dostałam, tak jak chciałam ciepły koc i piękną panterkową pościel o jakiej marzyłam :) Lubie ten zwierzęcy wzorek (panterki etc) dlatego od jakiegoś czasu chorowałam na takową pościel, pomyślałam więc, że poproszę mikołaja :) I spełnił moje prośby :) Oprócz tego sama sobie byłam mikołajem, otóż na stronie czas na buty, wpadłam na wyprzedaż koturnów, w prawdzie są to buty na ciepłe dni, ale nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji i kopiłam dwie pary i wczoraj do mnie przyszły, bardzo mi się podobają i już nie mogę doczekać się wiosny :) Cena skusiła, bo były przecenione z 59zł na 39 zł, a z moim małym rabatem 37zł :) Wyglądają tak :

Pościel i koc zaprezentuje wam jak tylko będzie okazja :)

Właśnie czekam na mojego Wojtka, jestem zdziwiona, ponieważ dziś załatwił sobie tak, że kończy wcześniej prace i zabiera mnie do Szczecina do Kina (chyba to taki gest z okazji mikołajek ). Bardzo się cieszę, że razem znów uda się nam wyjść. :)) Mój Wojtek najbardziej lubi mnie w obcisłych tunikach i leginsach,  a ja lubię lamparcie i panterkowe wzory no, więc dziś na naszą "randkę" :) tunika w zwierzęce wzory.







Trochę zimno było, ale kilka minut dało się wytrzymać :)
Co do tuniki urzekła mnie oczywiście ze względu na wzór, ale także z powodu tego zdobionego ala skórzanego kołnierzyka :)

To by było tyle na dziś uciekam poprawić makijaż i zaraz jadę z ukochanym do Szczecina :)
Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Ach ale Ty jesteś szczuplutka i zgrabniutka <3 :)
    Ślicznie wyglądasz!!:*
    A buciki piękne!! :) Wygodne?:) Ja sobie kiedyś kupiłam koturny i pięta mi wypada:| chodzić się w nich nie da.. Bardzo ubolewam, bo buty są same w sobie piękne..
    Udanego seansu więc :D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po próbie chodzenia w domu wydają się wygodne, jednak dopiero jak wyjdę na ulicę to okaże się czy będą nadawały się do chadzania po polskich często krzywych chodnikach :)
      Dziękuje za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Oh my, I love the shoes in the first picture! Great buy - and your leopard top is so cool :)
    -Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie :) no i jak czytam to mikołajki udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz ! ...a butki cudowne też takie chcę ! ;D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz <3

    zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, do wygrania aż 20 bonów o wartości 20$ ! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/2012/12/wielkie-rozdanie-okularow-giveaway.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw!!!!! ta tunika jest cudowna i idealnie do Ciebie pasuje!!!! co do bucików to sa śliczne!!! uwielbiam takie- sama mam czarne ale na mega wysukim koturnie i powiem Ci że to sa jedne z moich najwygodniejszych bucików!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mam nadzieje, że moje także okażą się wygodne :)

      Usuń
  7. Masz przepiękną tunikę :) Gdzie taką dorwałaś?
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa :) No to niezłe sklepiki macie... Ja jeszcze takiej nie spotkałam w żadnym...
      Zawsze chciałam mieć takie ciemne oczka, ale los chciał inaczej i mam jasne :P trudno przeżyje :P :))

      Usuń
  8. boska torebka w ogóle wszystko świetne :D


    obserwujemy ? ?
    zapraszam do mnie : mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń