Translate

niedziela, 30 grudnia 2012

Nocny post

Witam,
mamy niedzielę, co oznacza, że jutro wyczekiwany przez wszystkich Sylwester!
Ja w tym roku wybieram się z chłopakiem na zabawę sylwestrową wraz ze znajomymi. Dotychczas sylwestra spędzałam w domu bądź na imprezach "domówkach" u znajomych, w tym roku domówką mówię dość ;)  Chciałam iść na jakąś większą imprezę i poczuć szał przygotowań :) Sukienkę już mam praktycznie od początku grudnia (przedstawiałam ją kilka postów wcześniej) resztę także powoli kompletowałam i na chwilę obecną brakuje mi jakiejś ozdobnej bransoletki, dlatego jutro muszę udać się z rana do kilku sklepów (mam nadzieje, że wyprawa będzie owocna). Muszę wstać dość wcześnie, aby to załatwić, ponieważ na 12 mam fryzjera, a później nie mam zamiaru nigdzie paradować po mieście, aby narazić fryzur na zniszczenie... Makijaż muszę zrobić sama, ponieważ nie znalazłam wolnej kosmetyczki (za późno się obudziłam z umawianiem terminu na makijaż) trochę się obawiam, ponieważ make up to moja słaba strona ;/ ale mam nadzieje, że całość będzie w miarę zadowalająca :) To się jutro okaże :)
Dziś jakoś nie mam zbytniej ochoty na spanie, mój Wojtek już dawno słodko śpi, a ja przeglądam, co nowego na blogach i w sklepach internetowych :) Nie ma jednak żartów, jeśli mam rano wstać muszę zaraz przyłożyć głowę do poduszki i grzecznie usnąć :) Najpierw jednak ostatnia stylizacja w tym roku. Strój z przedwczoraj :) wygląda tak :








 Spodnie, top i sweterek pochodzą ze zwykłych sklepów w moim mieście
naszyjnik z top Secret (promocja za 50% ceny)
buty - Deichmann (w prawdzie nie chodzę często w wysokich butach, jakoś źle się czuje, a poza tym dość szybko zaczynają mnie boleć nogi i odmawiają posłuszeństwa,bardzo żałuje, bo uwielbiam wysokie buty, są piękne! Niestety nie dla mnie. Jednak te mimo wysokości są bardzo wygodne, co mnie niezmiernie cieszy, ponieważ mogę w końcu wyglądać bardziej sexy :)
To by było na tyle, za 10 minut będzie już 31 stycznia, niewiarygodne jak ten czas leci... Rok minął mi niesamowicie błyskawicznie, zdaje się, że tak niedawno poznałam swojego chłopaka, a to już trzeci wspólny sylwester :) Oby był niesamowity i niezapomniany. Tego życzę sobie i wszystkim czytającym tego posta :) Szczęśliwego Nowego Roku Kochani. Szampańskiej zabawy i spełnienia noworocznych postanowień :)
Dobranoc i do usłyszenia :*

4 komentarze:

  1. Przepiękne buciki! :)
    Wszystkiego dobrego na ten 2013r. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik super współgra z bluzką, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń