Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

Pada śnieg...

Witam w ten śnieżny dzień. Śnieg zawitał na dobre i ciągle jest go więcej. Co chwilę widzę za oknem jak ktoś ma problem z wyjechaniem z parkingu. Śniegu u nas jest naprawdę sporo, ale to nawet fajnie, ponieważ czuć, że nadchodzą święta :) A najważniejsze jest to, że u nas jest śnieg,ale o dziwo wcale nie jest mroźno, jest po prostu biało i przyjemnie :) Ja dziś trochę siedzę nad notatkami, ponieważ w ten weekend mam koło z geografii ruchu turystycznego.Ostatnio miałam egzamin z geografii politycznej, o którym wspominałam na blogu, dostaliśmy wyniki i zaliczyłam na 5! Jestem zadowolona, ponieważ uwielbiam jak widać efekty mojej nauki, a dodatkowo cieszę się, ponieważ to byłą jedyna piątka :)
  Także teraz nauka na kolejne zaliczenie, jednak o 17.00 będzie czas relaksu i spotkanie z koleżankami :) Dziś robimy spóźnione spotkanie mikołajkowe :) Strój ma być w klimacie "pani mikołajowej" :) Trochę sobie poplotkujemy, pośmiejemy się, popstrykamy fotki, krótko mówiąc spędzimy razem miło czas :)
Ten weekend miałam wolny od szkoły, więc miałam trochę czasu dla siebie :)
W sobotę byliśmy u kolegi na urodzinach i chciałam dziś pokazać sobotni strój, jaki wybrałam na tą imprezę:




A teraz uciekam do notatek, póki mam jeszcze trochę czasu:) Całuje i pozdrawiam ciepło :*

18 komentarzy:

  1. świetny strój wybrałaś!!!! Życzę miłego spotkania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo gratuluję piątki :))
    Pięknie wyglądałaś!!:) Ach :) <3
    Miłego spotkania :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetny zestaw, koszula i rajstopy są naprawdę super;) Jestem ciekawa jak będzie wyglądał Twój strój Pani Mikołajowej, wbrew pozorom nie takie proste zadanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie rajtki! Super stylizacja, mega seksowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe te rajstopy, kołnierzyk śliczny:) ostatnio bardzo mi się podobają właśnie takie biżuteryjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. love this outfit and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszula :)) sexi dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) może poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz fajny styl ubierania podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń