Translate

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Poniedziałkowy odpoczynek

Witam,
jak zawsze po weekendowych zajęciach na uczelni poniedziałek to dla mnie dzień odpoczynku, a od jutra znów przepisywanie notatek i nauka. Już mam jeden egzamin za sobą i czekam na wyniki. Mam nadzieje, że będą zadowalające, ponieważ trochę czasu poświęciłam na naukę :)
Wczoraj po powrocie ze szkoły nareszcie była okazja wyjść gdzieś z Wojtkiem, rzadko możemy sobie na to pozwolić, dlatego się cieszyłam jak dziecko z wczorajszej "randki". Kawa z lodami była pyszna, niestety za chwilę pojawiły się wyrzuty: "chcę być szczupłą a obżeram się lodami", ale z drugiej strony życie bez małych słodkości jest naprawdę dla mnie katorgą i chyba nigdy nie uda mi się zrzucić zbędnych cm w udach ;/. Dobrze przestanę na razie o tym myśleć.:)
W tym roku idę wreszcie na sylwestra z pierwszego zdarzenia nie na jakąś tam domówkę, bo już mi się znudziły :) teraz nowe zadanie : znaleźć odpowiednią kreację :) Nie mam na razie pomysłów, ale powoli przeglądam różne propozycje i niedługo podejmę ostateczną decyzję :) Najważniejsze,że mam umówionego fryzjera :) Niestety moja fryzjerka nie miała już od miesiąca wolnych miejsc, więc musiałam zaryzykowałam i zapisać się gdzieś indziej, mam nadzieje, że nie będę żałowała :) Jeśli znajdę odpowiednią sukienkę i dodatki to na pewno się tym podzielę na blogu :) A tymczasem dzisiejszy strój z żakietem, który bardzo mi się spodobał gdy tylko zobaczyłam go w którejś z gazet, więc musiałam go mieć :) Tylko już sama nie wiem czy na mnie on dobrze leży jakoś tak wydaje mi się że źle w nim wyglądam, albo po prostu nie umiem dobrać odpowiednich ubrań,aby był super efekt... Nie wiem, w każdym razie mój Wojtek stwierdził ,że ten żakiet wygląda jakbym wybierała się na zawody konne, hehe dobre sobie :)





24 komentarze:

  1. Fajne buciki:)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. żakiecik jest bardzo ładny :) i pasuje Ci :)
    no i ja jakoś nie widzę tych zbędnych cm u Ciebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny żakiet :) baaardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiecik ma potencjał :))Fajny zestaw :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny żakiet!!! Tez chce taki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, figurka świetna! :)
    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima zawitała a u Ciebie jeszcze jesiennie tak jak u mnie :) cudowna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie w żakieciku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jest świetna :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:) a żakiecik super:) dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękny żakiecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Piękny żakiecik ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh,wow! you are so pretty)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooooooo Pięknie wyglądasz!! <3
    Żakiecik jest bombastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka śliczna! A słodkości nigdy za dużó, trochę więcej sportu i na to samo wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka/ zakiet gniecie:) cudowny!

    i co za pupa:D zazdroszcze:P

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny żakiecik ! <3

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń