Translate

sobota, 29 grudnia 2012

Poświąteczny post

Witam,
no i święta nam minęły nie wiadomo kiedy...Nawet zbyt dobrze nie wypoczęłam ;/ Teraz przed nami sylwester :)
W święta starałam się nie objadać, ponieważ boje się o swoją wagę, trochę mi żal, bo było tyle pyszności...Jednak piernika i innych ciast sobie nie odmówiłam. Jak już mam grzeszyć to wolę zjeść coś słodkiego :) Z prezentów jestem zadowolona, ale jednego mi brakowało: tego niecierpliwego oczekiwania z myślą: "co w tym roku dostanę" uwielbiam niespodzianki, niestety mój Wojtek zawsze ma problem i oczywiście to ja sama muszę kupować sobie prezenty, ale jest jeden plus: wiem, że prezent zawsze będzie trafiony :) Także w tym roku od mikołaja dostałam kopertówkę i kolczyki ( z myślą o sylwestrowej nocy) oraz białą zwiewną koszulę, bo takiej mi brakowało :) A od rodziców... Nowy chlebak :) mój poprzedni pękł w pół :/
W czasie świąt pstrykałam fotki moich świątecznych zestawów, niestety nie mogłam znaleźć kabelka i dopiero dziś chcę pokazać świąteczny strój. Na wigilii miałam na sobie :









 sukienka - miejski sklep ( urodzinowy prezent od mojego W.)
marynarka - Bershka
torebka- allegro
buty- Deichmann
rajstopy - Gatta

Jak widać w wigilijny dzień jeszcze można było zobaczyć trochę śniegu, bo później... temperatura podskoczyła, deszcz się rozpadał, stworzyła się wielka chlapa i już było po zimie. Tak się utrzymuje do dziś. Szczerze to mi  to odpowiada,ponieważ nie lubię mrozów, tylko niech to okropne błoto zniknie z ulic i chodników i będzie super :) Już tęsknię za wiosną <3

Chcę jeszcze pokazać zestaw z drugiego dnia świąt:



Co do świąt to by było na tyle,teraz czekamy na sylwestra :) Na koniec słodki akcent, czyli mój pomysł na zastępstwo świątecznego piernika : muffinki marchewkowe. Przepis w następnym poście :)

 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :* Do następnego :)


12 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej niebieskiej sukience! Absolutnie nieziemski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) pięknie ci w tym kobalcie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja toba piekne sukieneczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zestaw mnie oczarował, a TY wyglądasz prześlicznie :)))
    Ta niebieska sukienka cudna :*
    Dziękuję i pozdrawiam:*
    Szampańskiej zabawy Moja Droga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog naprawdę zaczne tu wpadać wiele częściej ;)

    p.s obserwuję i liczę na rewanż wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obie sukienki piękne, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś wspaniały prezent od chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak to jest jak sama sobie kupuje urodzinowe prezenty,ponieważ mój chłopak ma z tym problem i idzie na łatwiznę zostawiając kupno prezentu mi :)

      Usuń
  8. Niebieska sukienka i buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie kobaltowej sukienki z koszulą :))
    Chętnie tu jeszcze zajrzę, obserwujemy? Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. snieg :)! ja juz go daaawno nie widzialam:P Szczesliwego Nowego Roku:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie masz piękne te sukienki, ale niebieska skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń