Translate

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Przygotoania na sylwestra

Witam,
dziś chciałam poruszyć temat sylwestrowych przygotowań, wyboru kreacji szczególnie :) Wiadomo, że takie rzeczy najlepiej załatwić wcześniej gdyż zaraz święta a później już tylko tydzień no i sylwester. Szybko minie ten czas. Ja zawsze wolę być przygotowana wcześniej dlatego sukienkę już mam. Mój wybór padł na :
z internetowego sklepu Are You Fashion.
Urzekła mnie góra z materiału ala skórzanego, z wycięciami po bokach i na przodzie. Poza tym chciałam aby dół był zwiewny, ponieważ jak kupuje obcisłe sukienki potem czuje się niekomfortowo, ponieważ zazwyczaj podwijają się brzydko do góry. Na stronie jest wiele innych świetnych sukienek, jednak ta przypadła mi do gustu najbardziej. A jak ja wyszukałam już niestety nie było mojego rozmiaru, dlatego jak zobaczyłam, ze uzupełnili rozmiary byłam przeszczęsliwa :)
Mam problem: co do niej dobrać :) Myślałam o czarnych szpilkach i perłowej kopertówce.
Kopertówkę już zamówiłam i czekam aż do mnie przyjdzie, a wygląda ona tak
Od dawna marzyła mi się taka kopertówka, więc kupiłam z myślą o tym ,że później będzie mi służyła na innych imprezach :)
No więc dalej myślę czy dobre będą czarne szpilki czy jakieś inne, no i jaka do tego biżuteria i tu mam prośbę do tych, którzy czytają posta : może doradzicie mi coś :) Będę bardzo wdzięczna :)

Jeśli chodzi o fryzurę, to w ogóle mam szczęście, ponieważ dzwoniłam do mojej fryzjerki, a ona mi oznajmiła, że już od początku listopada nie przyjmuje nikogo, bo ma pełny grafik, więc musiałam szukać gdzie indziej. Było to trudne, ponieważ wszędzie już brakowało wolnych terminów, ale udało mi się znaleźć salon w pobliżu mojego mieszkania i nawet jakoś znalazło się dla mnie miejsce. Mam nadzieje, że będę zadowolona z wyboru. A planuję coś z włosami zaczesanymi do góry, coś w tym stylu :
Co do makijażu, nie zapisałam się do kosmetyczki, ponieważ mam ograniczenia finansowe, sama jednak nie umiem ładnie się pomalować, i nie mam nawet żadnej koncepcji, ale mam nadzieje, że jakoś sobie poradzę :)

Dziś na tym kończę swojego posta i wszystkich gorąco pozdrawiam i całuje :*



5 komentarzy:

  1. Aaaaaaale bombastycznie będziesz wyglądać! <3
    Zazdroszczę dziewczynom, które mogą się tak czesać.. Ja bym wyglądała głupio :(
    Hehe Kochana wpadnij do mnie, ja Cię pomaluję :D :)
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje, że tak będzie :) Co do uczesania nie wiem czy mogę się tak czesać, ale mam nadzieje, że będzie to jakoś w miarę wyglądać :) Myślę, że właśnie do Twojej twarzy i czerwonej szminki taka fryzura by była akurat :)

      Usuń
    2. Mam lekko odstające uszy i nie lubię siebie w takich fryzurach:( :p Hehe cyrk się zacznie jak będę musiała wybrać fryzurę ślubną:D chyba wtedy oszaleje :D

      Usuń
  2. Świetny zestaw na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń