Translate

środa, 19 grudnia 2012

Środa

Witam,
kurcze ostatnio łapie się na tym, że ciągle tracę rachubę czasu. Dni mijają szybko, jeden podobny do drugiego i człowiek się gubi... Wpisując temat posta zastanawiałam się czy dziś wtorek czy już środa :)
Dziś dyżuruje za moją mamę w biurze, ponieważ ona i jej szefowa maja urlop, a w czasie przedświątecznym tutaj u nich prawie się nic ie dzieje także wystarczy żeby ktoś był i odbierał telefony :) Mi to pasuje, ponieważ mam zamiar robić prezentacje na zajęcia, które co prawda odbędą się grubo po nowym roku, ale mam tyle zadań i nauki, że wolę porobić niektóre rzeczy wcześniej:)
Dziś przyszedł do mnie kurier z torebką, która zamawiałam na sylwestra, tą, co pokazywałam w poście niżej. No i... Jestem strasznie niezadowolona ;/ Jakość kiepska, widać, że torebka źle sklejona i zaraz się rozpadnie, jestem wściekła ;/ Ale już naprawdę nie chce sobie psuć nerwów i odsyłać torebki, bo przy zwrotach jest zawsze tyle problemu, że szkoda gadać. Zamówiłam sobie nową na stronie www.pershapsme.com. Ogólnie torebka jest ze sklepu Mohito i wczoraj będąc w Szczecinie widziałam ja na własne oczy i wiem, że będzie ładna i solidnie wykonana. Urzekła mnie jak ja tylko zobaczyłam, ale nie kupiłam, ponieważ wiedziałam, że lada dzień przyjdzie moja zamówiona na all, nie przewidziałam jednak tego, że okaże się niewypałem, bo tak od razu kupiłam bym tą z Mohito bez zastanowienia :)
No właśnie propo Mohito zawsze widziałam na blogach ładne stylizacje innych dziewczyn, a ciuchy pochodziły właśnie z tego sklepu, byłam zła, że u nas go nie ma, bo naprawdę większość ubrań, które widziałam na blogach bardzo mi się podobała. Ku mojej radości wczoraj w Centrum Handlowym w "Galaxy" otworzyli pierwszy w Szczecinie salon Mohito :) Było pełno ludzi i długie kolejki do kasy. Ja tym razem weszłam tylko popatrzeć, co jest tam ciekawego i większość rzeczy byłą piękna, jednak w tym miesiącu sylwester, prezenty pochłonęły większość pieniędzy także na inne przyjemności już nie starczyło. Muszę poczekać do następnego miesiąca i na pewno wybiorę się tam na zakupy :)
W Szczecinie byłam ogólnie za butami na sylwestra i znalazłam odpowiednie w Stradivariusie i to w całkiem niezłej cenie, jest jeden problem: rzadko chodzę na obcasach i czuję się w nich trochę niepewnie, mimo, że mają 11cm i 2 cm platformy dla mnie to już za wiele, ale muszę po prostu ćwiczyć w domu :) Nie będę ich teraz pokazywała całość pojawi się w poście sylwestrowym :) Oprócz butów kupiłam białą koszule i kilka ozdób biżuteryjnych. Kupiłabym znaczniej więcej gdybym mogła :)
Dziś zestaw z poniedziałku, trochę może nudzę kolejny raz pokazując zestaw z czarną koszulą, ale bardzo mi przypadła do gustu i często ją noszę. Post wcześniejszy był bardziej imprezowy, ten zestaw jest codzienny. Wniosek z tego taki, że jest to koszula świetna na każdą okazję. Od święta i na co dzień :)









Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

16 komentarzy:

  1. Przyjemny zestaw :) wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mohito jest moim sklepem nr. 1 i powiem Ci że tam sa zawsze dobrej jakości ubranka i akcesoria oraz buciki :))) Co do zestawu jest świetny!!!!! Koszula jest CUDOWNA!!! wygladasz prześlicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wczoraj właśnie sama się przekonałam, że są tam świetne rzeczy, ale dziękuje za informację, co do jakości :) Na pewno będę tam często zaglądała :)
      Dziękuje za miły komentarz :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz:) podoba mi się koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie - przepiękna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska Koszula! tez chcialam sobie taka kupic ale nigdzie nie moglam znaleźć :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz :)Piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

    Śliczna koszula ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna koszula z ćwiekami !! bardzo w moim stylu :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw. Ja już od jakiegoś czasu czaję się na czarną koszulę z jakimś ozdobnym kołnierzykiem, jednak gdy ostatnio chodziłam po sklepach to trafiałam na same białe i pudrowe (beż, róż) :/
    Koszule są naprawdę super. szczególnie te ze zdobieniami. Zakładasz, nie martwisz się zbytnio o dodatki, a i tak wyglądasz modnie, a zarazem elegancko.
    Co do spódniczki na moim blogu: ja długo szukałam takiej spódnicy, a było to jeszcze w czasie, gdy rozkloszowane spódnice dopiero wkradały się na wybiegi (czyli ponad rok temu). W internecie były baaaardzo drogie, więc postanowiłam poprosić mamuśkę o uszycie mi spódnicy z koła. Powiem szczerze że ostatnio też nie widziałam takich spódnic oprócz słynnej już skórzanej spódniczki Mosquito, którą reklamuje co druga bloggerka :) Zostaje co najwyżej Allegro.
    Również czyszę Wesołych Świąt raz jeszcze, tym razem osobiście :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, uwielbiam tego typu zestawienia, z pozoru zwyczajne, ale jednak mają w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw :) Tak to jest z zamawianiem przez internet- raz coś przyjdzie fajnego a raz jesteśmy rozczarowane ;/ uroki internetu ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula śliczna, torba jedna z moich ulubionych i świetne butki... jestem na tak :)
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, klasyczny zestaw..uwielbiam rurki i dlugie kozaczki!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna koszula, sama mam podobną tylko białą :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń