Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Po weekendzie...

Witam,
piszę do was w poniedziałkowy poranek... Za mną kolejny weekend  bardzo fajnie spędzony. Sobotnia impreza, o której pisałam posta wcześniej była udana ! :) Znowu się wytańczyłam i miło spędziłam czas :) W związku z sobotnią imprezą cała niedziela była leniwa :) Wstałam jak nigdy o 10.00, troszkę mnie głowa bolała, ale ogólnie było ok. Mój chłopak ku mojemu z dziwieniu wziął sobie w niedziele wolne od pracy i obowiązków, miło spędziliśmy czas, wreszcie mogliśmy coś razem obejrzeć, porozmawiać i powygłupiać się. Wieczorem wyszliśmy do pizzeri. Zjadłam pyszną sałatkę i byłam zadowolona :) Lubię takie wyjścia razem, fajnie jest zjeść coś  razem w miłym miejscu. Tak właśnie zleciał mi weekend : miło, ale zbyt szybko... Kolejne trzy weekendy spędzę na uczelni, kończy się semestr i zaczynają egzaminy, dziś pora wrócić do rzeczywistości i zająć się nauką, szczerze to nie mam chęci do nauki i nie wiem jak się zmobilizować :) Święta i sylwester całkiem wybiły mnie z rytmu i rozleniwiły...
Dziś chcę wam pokazać zestaw, w którym wybrałam się na wczorajszą "kolację" :)








koszula - Top Secret
Spódniczka- Stradivarius %
buty - Deichmann
Rajstopy - Gatta
Torba - allegro
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

16 komentarzy:

  1. Zestaw idealny na takie wyjście!!! ślicznie wygladasz w tej koszuli- całośc świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, I love your leopard blouse! You look amazing. :)
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Spódnica z koszulą wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. noo śliczny zestaw :) o tak takie wyjścia są bardzo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś... Chłopak musi być z Ciebie dumny :) Twój znak rozpoznawczy to cętki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ślicznie Kochana wyglądasz ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. słiczna spódnica ? stardivariusowa wyprzedaż? można wiedzieć ile kosztowała ? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie drapieżnej panterki z elegancką czernią :))


    Zapraszam, do mnie --- NOWY POST !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice and I like that blouse. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo to kacyk był :D Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna gumka do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz! zakochałam się w bluzce :)

    OdpowiedzUsuń