Translate

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Poniedziałek

Witam,
wczoraj obiecywałam post ze stylizacją i opisem wczorajszego dnia w Muzeum niestety jeszcze nie dostałam zdjęć od koleżanki, więc przedstawiam mój zestaw dzisiejszy. Musiałam sobie zrobić przerwę w nauce i wybrałam się do koleżanki na kawę, a później miałam do załatwienia kilka spraw. Na szczęście udało mi się dziś zrobić dwie prace na zajęcia, więc choć troszkę mam już z głowy.
Teraz krótka przerwa na post i uciekam opracować angielski na egzamin ;/








 Na zestaw składają się:
spodnie i koszula - miejski sklep
torba- pepco
i skórzane kozaczki firmy Quazi, które udało mi się ostatnio kupić na przecenie z 400 na 260 zł , uwielbiam trafiać na takie okazje. :) Tak samo trafiłam ostatnio zimową kurtkę w Orsay przecenioną z 280 na 120 :)
A na koniec mój nowy zakup


Uciekam do nauki, a wam życzę miłego wieczora...Buziaki :* i do usłyszenia

9 komentarzy:

  1. kochana mam takie same lity jakie sobie sprawiłaś !!! a zestaw CUDOWNY i Ty jak zawsze śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak widziałam u Ciebie te lity :) Właśnie takiego kolorku szukałam... A dziękuje Ty także zawsze śliczna :*

      Usuń
  2. cudnie wyglądasz! owocnej nauki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się lubię takie klasyczne zestawy :)
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz:)Koszula jest świetna !Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowe butki :) musiałabym się przejść do pepco zobaczyć za torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie fajne, lubię taki kolor

    OdpowiedzUsuń