Translate

sobota, 5 stycznia 2013

Sobotnia impreza

Witam,
dziś sobota- wieczorem idę na imprezę z ludźmi z pracy, taka spóźniona "wigilia" :) W lokalu do którego idziemy ma być także taneczna sobota i może się załapiemy :) Cieszę się na ten wieczór :) Z takim wyjściem wiąże się dobór jakiegoś stroju :) Postanowiłam wykorzystać moją spódniczkę z Mosquito :) Wczoraj próbowałam kilka zestawów i ten najbardziej przypadł mi do gustu :) Jako, że idziemy do lokalu, to mogę sobie pozwolić na odkryte buty... Niestety w domu całymi dniami jestem sama także nie miał mi kto zrobić zdjęć i musiałam zadowolić się samowyzwalaczem, co wpłynęło na to, że zdjęcia są słabe i tylko jedno nadaje się aby wam pokazać. Tak wygląda zestaw :
Koszula- prezent pod choinkę (stradivarius)
Czółenka - Czas na Buty (z przeceny )
spódnica - mosquito
Na zdjęciu nie mam biżuterii, zamierzam dorzucić złoty naszyjnik. Do ręki czarna kopertówka prezentowana w poście ze stylizacją sylwestrową :) No i wczoraj miałam byle jakie włosy, dziś będą wyprostowane :)Jeśli uda mi się zrobić jakieś zdjęci to dodam wyraźniejsze zdjęcia.

Jako, że dziś mało zdjęć, to wprowadzę element kulinarny. Obiecałam dodać przepis na muffinki marchewkowe :) Kiedy jestem w Szczecinie na zakupach czy na zajęciach lubię chodzić na sałatki do Salad Story, podają tam przepyszne i zdrowe sałatki, tarty oraz zupy (polecam!) Prócz tego świeżo wyciskane soki, koktajle i Ciasto Marchewkowe ! Coś pysznego :) Nie myślałam, że ciasto marchewkowe może być takie pyszne, zapragnęłam zrobić coś takiego sama, ale jeśli chodzi o ciasta niestety nigdy jakoś mi nie wychodzą. Jedynym słodkim wypiekiem, który mi wychodzi są muffinki, dlatego zamiast ciasta postanowiłam zrobić muffinki marchewkowe. Na święta były świetną alternatywą dla piernika, ponieważ przyprawa korzenna dodawała im piernikowego smaku i zapachu, co najważniejsze...były dobre :)
Może ktoś z was chce także spróbować
Do przygotowania potrzebujemy :
Trzy duże marchewki (wyjdzie dwie szklanki)
1,5 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
pół łyżeczki sody oczyszczonej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3/4 szklanki oleju
3 jajka
2 łyżeczki przyprawy korzennej / przyprawy do piernika
pół torebki cukru waniliowego
trochę oleju do wysmarowania foremek

Mąkę z proszkiem do pieczenia i sodą oczyszczoną przesiewamy przez sitko, dodajemy cukier i przyprawy. Wszystko ładnie mieszamy. Do drugiej miski wbijamy trzy jajka, dodajemy olej i dokładnie mieszamy. Następnie wlewamy mokre składniki do miski z suchymi, wszystko razem mieszamy, dodajemy marchewkę i dalej mieszamy. Piekarnik nastawiamy na 190 stopni. Foremki do muffinek smarujemy lekko olejem i napełniamy do 3/4 wysokości gotowym ciastem. Formę wkładamy do nagrzanego piekarnika na około 25 minut. Po upieczeniu czekam chwilę aż wystygną i wyciągamy na talerz. No i możemy wcinać :)
A tu kilka zdjęć :)




Na dziś byłoby tyle :) Życzę wam udanego sobotniego wieczoru i do usłyszenia :) Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Babeczki wyglądają wspaniale, na pewno ślicznie pachną :) A spódniczka przepiękna, bardzo ładnie się prezentujesz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wieczoru w takim razie, świetnie wyglądasz! a babeczki smakowite..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, spódniczka bardzo fajna :) Udanej imprezy!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wam ! Mam nadzieje, że będzie udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo hmm mówisz, że ten Max Factor taki dobry hmm, bo ja właśnie też się nad nim zastanawiałam, teraz akurat jest w Rossmanie tańszy ;p Myślę, że skuszę się na niego jak mi ten się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, połączenie bieli z czernią nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ta spódnica :)
    przepysznie wyglądają te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super :)
    A babeczki muszą być apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw!!!! spódniczka idealnie współgra z koszulą!!! I tY taka śliczna :))) a muffinki wyglądają znakomicie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądałaś! a babeczki wyglądaja tak apetycznie, że zrobiłam się głodna:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje wszystkim za komentarze. Zachęcam do zrobienia babeczek, są łatwe i szybo się je robi, a potem pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post!!! I added you by g+ now! I'm very happy if you do the same.
    would you like to follow each other with GFC?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. cisto marchewkowe jest boskie przypuszczam ze muffinki tak samo! pięknie wyglądałaś- ja na sylwestra zrobiłam mało zdjęć:( zapraszam na www.2bloggirls.pl!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typy spódniczki, ślicznie wyglądzasz :)

    OdpowiedzUsuń