Translate

środa, 2 stycznia 2013

Sylwestrowo

Witam,
długo oczekiwana noc sylwestrowa już za nami :) Mój sylwester był jak najbardziej udany... W świetnym towarzystwie, tańcowanie całą noc i dużo śmiechu :) Było super ! Teraz niestety powrót do szarej rzeczywistości. Koniec leniuchowania muszę zabrać się do obowiązków związanych ze studiami.
Tymczasem przedstawiam kreacje sylwestrową:












Sukienka- Are You Fashion
Kopertówka, kolczyki- Mohito
szpilki - Stradivarius


 Dużo zdrowia i szczęścia w Nowym Roku ! Buziaki

18 komentarzy:

  1. WOW!!!!Mega wyglądałaś ...dech mi zaparło jak oglądałam foty :)))Cudnie po prostu !

    Najlepszego w Tym Nowym Roku :*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :)
      Tobie również Wszystkiego dobrego w Nowym roku. Dużo zdrówka, miłości i spełnienia marzeń oraz noworocznych postanowień :)

      Usuń
  2. wow, masz naprawdę śliczną sukienkę, nie wiem czy w ogóle sobie wyobrażasz jak seksownie w niej wyglądasz. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG tylko tyle- jestem urzeczona i zwalona z nóg :) bosko :) Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sexy:) bardzo fajna sukienka! szczęśliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka i cudowna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje wam wszystkim za milutkie komentarze i jeszcze raz Szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing dress! love the cut outs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie! :)
    Sukienka jest rewelacyjna!!! Wszystko moim zdaniem świetnie się komponuję prócz tych rajstop :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś :)
    Fajne dodatki i piękna sukienka - bardzo podoba mi sie jej krój :)

    PS: Obczaiłam, że też jesteś ze Szczecina :) ja w sumie bloguję dopiero od niecałych 2 miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka Kochana ;)

    POzdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. dodałam Cię do obserwowanych, ja też liczę na jak największą liczbę odwiedzających więc wiem jak to jest :)

    hmmz takich trwałych to polecam taką grubą kredko-szminkę z Inglota, ja mam czerwoną i co prawda trochę wysusza jak to prawdzwia szminka ale efekt trwa długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, idealna wręcz! Wyglądasz w niej ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale sukienka seksowna :))ślicznie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  14. I love you. I also enjoy seeing you in pantyhose darbysangels@gmail.com

    OdpowiedzUsuń