Translate

środa, 30 stycznia 2013

W przerwie między nauką

Witam,
piszę do was w przerwie między nauką. Zeszły weekend jeśli chodzi o zaliczenia i egzaminy zaliczam do udanych, jestem zadowolona z wyników :) Teraz czeka na mnie ostatni egzamin z etyki i do marca wolne :) Ale najpierw trzeba ogarnąć to, co pozostało, a rozmyślania filozofów na temat etyki nie jest mi tak łatwo zrozumieć, ale liczę na szczęście :)
W poniedziałek wyszłam kupić zamek do bluzki, ale po drodze nie mogłam ominąć butiki z ciuchami no i wyszłam z dwoma nowościami. Jedna to sweterek, bo jak już wspominałam w swojej szafie mam prawie same beżowe lub nude, ostatnio kupiłam ten neonowy z posta niżej i miętowy, w poniedziałek nabyłam granatowy z uroczymi kokardkami na plecach. Drugą zdobyczą była nowa bordowa koszula asymetryczna (coś ostatnio mam słabość do asymetrycznych bluzek, swetrów etc...). To właśnie ową koszule chcę dziś zaprezentować, dlatego kończę pisanie i zostawiam kilka zdjęć:






Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :*

16 komentarzy:

  1. Bordowa koszula mnie zauroczyła *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach wyglądasz niesamowicie!!! <3 I ta kurteczka jest mega mega!!! <333
    Powodzenia w nauce ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna koszula i żakiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super Kochana wyglądasz:) śliczny masz żakiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula:)
    gdzie ten śnieg u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg był jeszcze dwa dni temu... Wczoraj już temperatura na plusie i deszcz sprawiły, że ze śniegu na chodnikach zrobiła się jedna wielka kałuża i tylko gdzieniegdzie widać było resztki śniegu, a dziś to już po śniegu ani śladu.

      Usuń
  6. super kurteczka, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna koszula i kurteczka :)Świetny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszula jest genialna! świetnie wyglądasz! :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) a żakiet jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszule dopatrzyłam już na mp i cały czas utrzymuję, że jest piękna.
    Ale cóż to za niespodzianka mnie spotkała na blogu - dodatkowo oszałamiający sweter ! ;)
    Świetny outfit

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawienie, fajnie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest przepiękna!!! No osobiście to buty bym inne założyła. A reszta cud i miód :) A ten sweterek z poprzedniego posta jest Boski! ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje wam za miłe komentarze ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna narzutka :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ta stylizacja !
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń