Translate

niedziela, 13 stycznia 2013

Wymęczona po zajęciach na uczelni

Witam kochani,
jest niedziele,a za mną cały weekend na uczelni. Jestem wykończona fizycznie, śpiąca (by dojechać na zajęcia muszę wstawać o 5) i zrezygnowana. Prezentacje zaliczyłam dobrze, ale na egzaminie trafiłam na pytania, które nie bardzo mi pasowały i teraz boję się o wynik,a to mnie trochę męczy... Za tydzień kolejne zajęcia i następne zaliczenia i prace, nie wiem jak to wszystko ogarnąć..No ale muszę dać radę. Dziś trochę odpoczynku a jutro biorę się w garść i powoli szykuje się na następny zjazd :) Dziś szybko wrzucam mój zestaw, w którym byłam na uczelni w piątek. Wiem, że to kolejna propozycja z tą samą spódnicą, ale przypadła mi strasznie do gustu i lubię w niej chodzić :) Oto zestaw ;


Zdjęcia tylko dwa, ponieważ robione tuż przed wyjazdem do szkoły i robione gorszym aparatem, ponieważ tylko taki był u rodziców pod ręką.
Podoba mi się połączenie czerwieni i pasiastego wzoru stąd takie zestaw.
Bluzka i sweterek- miejski sklep
Spódnica- mosquito
naszyjnik- Top Secret
Buty - CCC lasocki

Patrząc na swoje zdjęcia widzę, że coś mi twarz zrobiła się okrąglejsza, to alarm, że znów pora odstawić ciasteczka do kawy  i urządzić dietę :) Pilnuje się, ponieważ kiedyś byłam grubsza, zrzuciłam 13 kg i boje się panicznie, żeby mi nie przybyło, ale czasem mam ochotę na coś zakazanego :) Szkoda, że to co dobre w smaku jest niedobre dla naszej sylwetki :(
Na koniec domowa fotka :)
Mój nowy sweterek, który musiał być mój gdy go tylko zobaczyłam na wieszaku :)
POzdrawiam i życzę miłego niedzielnego wieczoru. Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz!!:)
    A ten sweterek z domowego zdjątka to skąd?:)) Bardzo mi się podoba:)
    Kurcze aleś Ty ładna:)
    Miłego weekendu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, kurcze muszę iść pochodzić po sklepach:P
      A i ja dziękuję ^^ :)
      A Kochana mogłabyś usunąć tą weryfikację obrazkową?? Trochę to męczy przy dodawaniu komentarzy...:(

      Usuń
  2. fajnie :)

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawy i dobrze się w nich prezentujesz :) zaczynam obserwować i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna spódnica i ten domowy sweterek :) gdzie te okrągłe tu i tam :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz:) bardzo dziewczęcy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się również zaokrągliła buzia i nie tylko.... :( muszę się wziąć za siebie :)

    Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecież jesteś chudziutka ! :D
    sweterek bardzo mi się podoba :*
    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj wiem coś o zmęczeniu po całym dniu na wykładach... Na samą myśl mi się robi słabo :p
    Pierwszy zestaw super, a na drugim fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam zostałaś nominowana:
    http://bellamulierstylle.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się pasiasty sweterek z ostatniego zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!! Czarna spódniczka skradła mi sercem :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń