Translate

niedziela, 17 lutego 2013

Elegancka niedziela...

Witam,
znów mamy niedzielny wieczór niedawno wróciłam od dziadka, gdzie jak tydzień temu spotkaliśmy się na niedzielnym obiedzie... Jak ten czas leci... Zdawałoby się, że poprzednia niedziela była tak niedawno, a tu kolejna już mija... To chyba prawda, że do osiemnastki czas bardzo się dłuży, a później ledwo się człowiek obejrzy a tu mija rok za rokiem...
Ostatnio korzystam z wolnego od nauki i ciągle jestem zaczytana, za chwilę uciekam dalej czytać, bo ciekawa jestem jak się akcja dalej potoczy, zanim to nastąpi chciałam pokazać dzisiejszy zestaw, który wybrałam na obiad u dziadka. Stylizacja bardziej elegancka, połączenie czerni i bieli... Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Mam nadzieje, że się spodoba :)



Na dziś to wszystko :) Uciekam do książki, a wam życzę udanego wieczoru i całuje ciepło :*

28 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo!!! Czerń i biel zawsze super!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna klasyka !Uwielbiam :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz,tak elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak czas szybko leci wiem coś o tym :) tym bardziej że w marcu moje kolejne urodziny, aż strach się bać :)
    A Ty wyglądasz bosko! Już to powtarzałam kiedyś lubię klasykę!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo elegancki zestaw! i ta bluzka sprawdza się świetnie już w kolejnej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)
    Mnie również czas bardzo szybko leci. Do 18 to była jakaś masakra. A po to już leci. Nie wspomnę już o czasie zbliżającym się do wyznaczonej daty ślubu...mam wrażenie, ze to nie dni mijają tak szybko lecz całe tygodnie i miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko pięknie! koszula przyciaga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, elegancki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik i torebka - świetne!:)
    Zapraszam do mnie :) http://navitia0070.blogspot.com/
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale slicznie wygladasz elegancko i z klasa:) piekna koszula. Oczywiscie obserwuje i zapraszam do mnie . Buziaczki Magda xx

    www.maagdzia21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta Twoja prosta elegencja:)

    p.s. a co książka Cie wciągneła

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz na prawdę dobrze! świetnie Ci w klasyce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look! Buty rewelacyjne!


    Ps. U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs! Do wygrania bony pieniężne na dowolną parę butów!
    Zapraszam

    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. haha to prawda z tą osiemnastką.. :D ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana świetna stylizacja :)
    Black & White to zawsze dobre i klasyczne rozwiązanie :)

    Wyglądasz przepięknie :)

    A pytałaś o torebkę :)
    Zamawiałam ja niestety bardzo dawno temu i nie mam już jak Ci wysłać linku ani nawet sprzedawcy;/
    Przykro mi, że nie mogłam pomóc;/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :) Podoba mi się w każdym calu !
    Tak przy okazji - obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba będę musiała ją kiedyś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. czerń z bielą zawsze tworzą świetny zestaw :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz w tak eleganckich zestawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. czerń i biel plus ten łańcuch na szyi= jestem jak najbardziej na tak, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  21. nice outfit! love the bag !
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń