Translate

wtorek, 12 lutego 2013

Jeans z małym dodatkiem czerwieni

Witam,
dziś wtorek, w prawdzie sesja mi się już skończyła kilka dni temu, ale miałam jeszcze do zrobienia pracę na zaliczenie i wczoraj wysłałam ją do oceny, dziś dostałam maila, że zaliczyłam na 4 :) Mogłoby być lepiej, ale ta ocena też mnie zadowala, biorąc pod uwagę, że ogarnięcie programu do tworzenia map przysparzało mi wiele trudności to jest dobrze :) Tak więc dziś mam taki już ostateczny koniec sesji :) Teraz czytam książkę Aghaty Christie "I nie był już nikogo..." słyszałam opinie, że ta książka jest dobra, ale sama jeszcze nie mogę ocenić, ponieważ dopiero wczoraj zaczęłam czytać i jestem na początkowych stronach :) Jednak myślę, że będę zadowolona, ponieważ każdy kryminał tej autorki zawsze mi się bardzo podoba :) Dziś stylizacja jeansowa inspirowana zestawem Edyty Herbuś...
Bardzo podoba mi się połączenie jeansu z czernią bądź czerwienią, bo zawsze wychodzi fajny efekt, ale dziś spróbowałam jeansu na całości i szczerze  takie połączenie przypadło mi do gustu :) Najpierw przeglądając zdjęcia internetowe zobaczyłam w takim zestawie Edytę i postanowiłam się zainspirować. Dodałam tylko czerwone ozdoby na szyje i rękę, a zrezygnowałam z czerwonych ust :) Oto efekty :
I jak wam się podoba ?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

17 komentarzy:

  1. pięknie- śliczna koszula ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz,super koszula :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo bomba to mi się podoba!!
    Nie lubię czerwieni, ale tu mnie urzekła ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ha dopiero po ustach zczailam sie ze na niektórych fotkach jestes ty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooooo pięknie wyglądasz Kochana!!!:*
    Bardzo bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię kobiece stylizacje Edyty:)
    wyglądasz świetnie, tylko ubieraj się Kobietko bo będziesz chora:P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz:) świetna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jeansowe koszule!!! Jak zawsze wyglądasz prześlicznie :***

    OdpowiedzUsuń
  9. DObre połączenie jeansu z czerwienią, koszula super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :)

    Edyta Herbuś jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie ! a buty podbiły moje serce.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pasuje Ci ta koszula :)) świetnie w niej wyglądasz :) No i jestes bardzo ładna :) Buziakii

    OdpowiedzUsuń
  13. Total jeans look to zawsze dobry wybór. Tyle że nie dodawałabym tych korali. A już w szczególności w połączeniu z ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaj jeszcze czerwone usta :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana to chyba Twoja najlepsza stylizacja :)
    Mega mi się podoba :)
    Klasycznie, ale ze smakiem i ta czerwień :)
    Czerwień daje niesamowity dodatek :)

    OdpowiedzUsuń