Translate

wtorek, 5 lutego 2013

Koniec sesji, a po sesji...

Witam,
dziś post z domowego zacisza :) W sobotę miałam ostatni egzamin, wyniki w środę i wtedy się okaże jak poszło, osobiście mam mieszane uczucia...Po egzaminie mieliśmy jeszcze egzamin B2 z niemieckiego, ale wyniki dopiero w marcu, myślę, że nie będzie tak źle.:) Egzaminy mam więc za sobą, zostało mi tylko zrobić jedną prezentację, ale to już pestka :) Także sesje uznaje za zakończoną, do marca wolne od zajęć :) Na reszcie mogę zabrać się za czytanie dla przyjemności :) Pisałam kiedyś wcześniej, że lubię kryminały : Agatha Christie i inne, ale ostatnio zajęłam się serią książek o Agacie Raisin tzw kryminały kobiece... Wciągnęłam się w przygody tej bohaterki i z niecierpliwością zawsze czekałam na kolejną książkę :) z utęsknieniem czekałam na kolejne spotkanie z Agatą :) W Polsce miało być wydane tylko 11 z 23 tomików brytyjskiej pisarki, jednak ku mojemu miłemu zaskoczeniu przedłużyli kolekcję o kolejne 12 tomów! Cieszę się niezmiernie :D Na czas sesji musiała jednak na trochę rozstać się z Agatą, ponieważ nauka najważniejsza. Kupowałam co drugi tydzień kolejne części i gromadziłam je z myślą, że po sesji będę miała trochę do przeczytania, cieszyłam się na myśl o tych przyjemnych chwilach z książką. Sesja się skończyła, mam trochę czasu na przyjemności i wreszcie zabieram się za czytanie :) Nie mogę doczekać się kolejnego "spotkania" z Agatą i jestem ciekawa, co tym razem jej się przytrafi.. Żeby post nie był nudny, dodaje kilka fotek z książeczkami :)









A wy ? Lubicie czytać książki? Czy też tak macie, że czytając książkę rodzi się u waz takie zżycie z bohaterem i tak jak on przeżywacie to, co się z nim dzieje?
Ja właśnie tak mam ! Książki są też moim sposobem na nerwy i stras, czytając świetnie się odprężam.
Polecam każdemu ! :)
a na zdjęciach mój nowy sweterek, o którym wspominałam, urzekły mnie te kokardki na plecach :)
Pozdrawiam :* Do następnego ! :)

11 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam czytać! choć czasami czasu brak!

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tych książek:D ja jednak nie mam czasu zaczać jednej;/
    obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like books and that sweter looks so nice. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy masz sweterek! :)
    Ja też lubię czytać kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać książki :)

    a jaki masz boski sweterek :)

    buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać książki!! Teraz tonę w kryminałach, których akcja toczy się w latach 80-tych w moim mieście! Przerywam sobie książką której bohater przemieszcza się po Bangkoku w którym spędziłam troszkę czasu. Sceny z opowieści w dobrze znanych miejscach = duża atrakcja:)Zawsze bardzo się wczuwam w akcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to rzeczywiście musi być ciekawe ! :) Jeszcze większe emocje, ponieważ nie trzeba sobie wyobrażać przestrzeni tylko dobrze się ją zna z życia:) Super :)

      Usuń
  8. Aach ale piękny ten sweterek i Ty!! <3 :)
    A co do książek, to też UWIELBIAM kryminały!! :) I romanse, i w sumie każdą książkę, która jest wciągająca ;) Ja jak czytam książkę, to czuję się jakbym oglądała film :) I dlatego też często adaptacje filmowe średnio mi się podobają, bo już mam w swojej głowie wyobrażenie postaci i jak czasem jakiegoś aktora dadzą to porażka.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO u mnie na pierwszy miejscu kryminały, ale mam tak samo, że wciąga mnie każda interesująca książka i przygodowa i romans itp... :) A co do adaptacji filmowych to mam to samo, jak już sobie wyobrażę swój własny książkowy świat i wygląd bohaterów to nie zawsze zadowala mnie film :)

      Usuń
  9. Świetne zdjecia i pomysł:))
    Ja też mam juz sesje za soba, wiec jest kilka dni odpoczynku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń