Translate

środa, 20 lutego 2013

Nowe spodnie

Witam,
dziś chciałam wam przedstawić mój wczorajszy zestaw z nowymi spodniami.

Od zawsze podobały mi się skórkowe spodnie, szczególnie w stylizacjach Kim Kardashian... Widziałam tez kilka fajnych zestawów na innych blogach, ale sama nie byłam zdecydowana na kupno gdyż uważałam, że na moje masywne uda takie spodnie nie będą pasować... No ale jakoś korciły mnie i korciły w końcu pomyślałam, że może jednak da się stworzyć taki zestaw, aby moje nogi nie wyglądały zbyt masywnie. Miesiąc temu kupiłam więc ala skórkowe spodnie tzn. z przodu są niby skórkowe a z tyłu już normalne. W sklepie wyglądałam nawet ok, ekspedientka także mówiła, że nie wyglądam grubo (ale jak wiadomo Panie ekspedientki często trochę koloryzują i trzeba brać na nie poprawkę :)) Te spodnie tak samo, jak inne były oczywiście na mnie za długie (ponieważ mam krótkie nogi), więc zaniosłam je do krawcowej i oczywiście nigdy nie miałam czasu jechać i odebrać i tak przeleżały około miesiąca u krawcowej, a wczoraj wreszcie je zabrałam wraz z innymi rzeczami. Od razu w nie wskoczyłam, aby zobaczyć jak się prezentują i jak to mam w zwyczaju w domu uznałam, że źle zrobiłam  kupując je, bo wyglądam niezbyt dobrze... Po chwili noszenia uznałam, że ok mogą być w końcu trochę mnie kosztowały nie mogę od razu rzucić ich w kąt :) No i pstryknęłam kilka fotek, które mam zamiar wam pokazać i czekam na wasze szczere opinie :) Bluzka z zestawu tez jest u mnie nowością kupiłam ją u koleżanki, która niebawem otwiera sklep (już o niej wspominałam) Niby zwykła koszulka, ale spodobał mi się motyw czaszki, do marynarki akurat :) Tylko na zdjęcia nie widać zbyt dobrze tej czaszki. Oj trochę się rozpisałam:) A teraz zapraszam na małą porcję fotek :
Jak widać na załączonych zdjęciach zima  powróciła. Co wy na to? Ja osobiście jestem niepocieszona. Szczerze myślałam, że wiosna nadchodzi małymi kroczkami, było już tak ładnie, a tu proszę w jedną noc napadało tyle śniegu, ale cóż trzeba to przeczekać :) Za miesiąc zaczyna się kalendarzowa wiosna :) Ciekawe jak wtedy będzie pogoda :)
Na tym kończę i uciekam czytać, a wam życzę udanego wieczoru :*

15 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyglądasz:)
    zapraszam do siebie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygladasz :) torba i spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie super, zastanawiam się nad ich kupnem. Ty wyglądasz bardzo ładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kupuj, są fajne, a przy Twojej figurce będą extra wyglądać :) pozdrawiam

      Usuń
  4. świetne spodnie! ja również bym chciała takie, z przodu skórka a z tyłu zwykły materiał ;p może na wiosne hmm hmm....

    OdpowiedzUsuń
  5. super,bardzo ładnie wyglądasz
    uwielbiam takie zestawienia

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko prezentuje sie slicznie, a bluzka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz rewelacyjnie w tych spodniach :) nie przejmuj się i przestań gadać głupoty :)

    Ja choruję na takie spodnie ale jak tylko ubrałam jedne (były całe skórzane) to jak szybko je zakładałam tak szybciej ściągałam. Wyglądałam okropnie a przede wszystkim strasznie, jak pani spod latarni ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosna nadchodzi, jeszcze do 26 lutego trzeba tylko wytrzymac :D
    spodnie < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam takie spodnie i je bardzo lubię także jestem całkowicie na TAK jesli chodzi o ta stylizacje.:) super.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!! ;))
    Bardzo fajnie wyglądasz;)))
    Uwielbiam takie połączenia!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. i mi się podobają tego typu spodnie! i się zabieram za ich kupno i zebrać się nie mogę :) Masz świetną figurę i ślicznie się w nich prezentujesz!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog !! Super stylizacja obserwuje i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń