Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Pastelowa sowa...

Witam,
dzisiaj niedziela, dzień, który zazwyczaj kojarzy mi się z lenistwem, ponieważ oprócz weekendów, kiedy jestem w szkole, to zawsze w niedziele wyleguje się ile się da :) Pogoda dziś była dość ładna, gdzieniegdzie pojawiało się słoneczko, no i temperatura była znośna :)
O 13.00 wybrałam się na obiad do dziadka, takie rodzinne chwile przy stole :) Żeby za bardzo mi się nogi nie zastały to zamiast zabrać się po drodze z rodzicami autem, poszłam piechotą, taki spacer dobrze mi zrobił :) Po obiedzie także wybrałam spacer piechotą do domu, żeby chociaż troszkę spalić to, co zjadłam. Teraz leże sobie w domku i dalej się lenie :) Postanowiłam zobaczyć co słychać na blogach i sama dodać dzisiejszy strój.
Dziś chciałam zaprezentować nowy t-shirt, jak w tytule pastelowy kolor i ozdobny motyw sowy. osobiście bardzo przypadła mi do gustu ta koszulka. Kupiłam ja od koleżanki, która niedługo otwiera swój sklep odzieżowy i już przywiozła na próbę kilka ciuszków.
 W ogóle lubię rożne topy, t-shirty z ciekawymi motywami, do których wystarczą spodnie/legginsy + marynarka  i strój gotowy. Taki zdobny t-shirt potrafi ozdobić cały strój i nie trzeba zbytnio kombinować z resztą :) Oto moja propozycja :









Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego wieczorku :*

18 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! :) Też bardzo lubię t-shirty z motywami :) Ale zdecydowanie rzadko w takich chodzę, chyba że mają dekolt :) Bo ja gdzieś dekolciara jestem :P hehe ale to też zależy od dnia :P
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest :) ogólnie cały strój jak najbardziej na plus :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszulka i bardzo fajne buty!:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ajć jak ja uwielbiam Cie w błękicie!!!! ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny t-shirt :) ajjj zdjęcie w krótkim rękawku o tej porze, szacun :D:D hehe Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, bardzo mi się podoba takie połączenie!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, bluzeczka ładna ogólnie wszystko ładnie się prezentuje, lubię też pastele. Zapraszam do siebie, oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne klasyczne zestawienie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw;)
    bardzo fajna koszulka- ładny kolorek;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy t-shirt:))) Fajnie wyglądasz w tych spodniach:)

    OdpowiedzUsuń