Translate

piątek, 1 lutego 2013

Piątkowe popołudnie

Witam :)
mamy piątek, a co za tym idzie jutro mój ostatni egzamin, z etyki ;/ Materiał w miarę ogarnięty, ale jeszcze muszę uzupełnić luki :) Tymczasem zrobiłam małą przerwę, aby przejrzeć moje ulubione blogi no i sama umieścić wpis :)
Dziś było nawet dość ciepło, śniegu nie ma i deszcz też się uspokoił, więc można było wskoczyć w botki i spódniczkę :) Ja chcę już wiosnę :)
Dziś zdjęcia gorszej jakości, ponieważ robione telefonem, bo aparat mi padł ;/ Zdjęcia robiła moja mama, było śmiesznie :) Mam mnie pyta czy nie jest mi zimo, mówię, że jest ale inne dziewczyny też się tak poświęcają, a mama się śmieje i mówi to podpisz zdjęcie "tak się dla was poświęcam " rozśmieszyła mnie i dlatego też takie dziwne miny mam na zdjęciach :) Na zestaw składa się moja ulubiona ala skórzana spódniczka, botki na obcasie i tunika z obliczem tygrysa, która tym razem jest użyta jako bluzka. Zapraszam oglądania zdjęć :




POzdrawiam i życzę miłego popołudnia/wieczoru :) Ja dziś jestem u rodziców i wieczorem z mamą wypijemy sobie grzańca :)

25 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:) powodzenia na jutrzejszym egzaminie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!Świetny zestaw i ta bluzeczka ..ajj;)Buciki bardzo fajne, bardzo mi się podoba oj bardzo !Powodzenia ...a Ja uciekam na basen :*

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na egzaminie!:)a outfit śliczny!:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas: www.thisismyrealstyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, cudownie wyglądasz ale Ty sama jesteś cudowna! ;-* Bardzo mi sie tu podoba! :) Zapraszam Cię i do mnie: co powiesz na moją stylizację?:) + zapraszam na konkurs z sheinside.com!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejkuuu :)! spódniczka jest GENIALNA ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka - bardzo takie lubię
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no piękna jest ta bluzka motyw tygrysa w niespotykanym wydaniu- ekstra a o spódniczce nie wspomnę nawet

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie!! Teraz mi się WSZYTKO bardzo podoba :)))) Doceniam poświęcenie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz piękną tą spódniczkę i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Kochana! :*
    Oooooooj ale tutaj jaką widzę śliczność! Kurcze bluzka marzenie a spódnica to już w ogóle!!! <33 Pięknie się prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zostałaś przeze mnie oTAGowana :)

      Usuń
  11. Witam ! Nominowałam twojego bloga do Liebster Award, więcej szczegółów w najnowszej notce na moim blogu http://egoistki.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są tego typu spódnice i pasują do tak wielu rzeczy ! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajne połączenie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna figura;)
    Spódniczka jest śliczna, uwielbiam takie kroje;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super,uwielbiam te spódniczki:)))
    ślicznie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o takiej spódnicy! Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) a co do poświęcania się w taką pogodę też wiem coś o tym :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz świetnie:)

    Zapraszam!

    http://www.dreamloveshop.com/

    http://www.dreamloveshop.com/

    http://www.dreamloveshop.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba Twój blog, cieszę się, że tu trafiłam, szkoda tylko, że tak późno. Zostaję na dłużej - obserwuję ;)świetnie wyglądasz i masz piękne włosy :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie i zachęcam do polubienia strony na facebooku,
    już niedługo będą tam konkursy!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz.:) piękna spódniczka.:)
    ( obserwuje ;] )

    OdpowiedzUsuń
  21. WIELKIE wow ! wszystko jest rewelacyjne :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń