Translate

czwartek, 28 lutego 2013

Skóra i futerko

Witam,
dziś już czwartek czas leci nieubłaganie... Niedawno zaczęła mi się przerwa na uczelni, a już w ten weekend zaczyna się nowy semestr. Jak ten miesiąc szybko zleciał nie do wiary! Ale za to przeczytałam wszystkie zaległości książkowe i odpoczęłam od nauki  :)
To nic najlepsze jest to, że dziś jest piękna pogoda!!! Oj już czuje wiosenny powiew :) Za oknem świeci piękne słoneczko a temperatura wskazuje +6 :) Myślę, że już niebawem będzie można zrzucić zimowe okrycia wierzchnie :) Ja się cieszę  niezmiernie, aż chce się żyć :)
Dziś chciałam zaprezentować wczorajszy zestaw. Moje ala skórkowe spodnie stały się teraz moimi number one :) Są świetne i pasują do wielu rzeczy :) Udany zakup, mimo że na początku  byłam do nich sceptycznie nastawiona... Tym razem postanowiłam połączyć je z futerkową kamizelką, którą bardzo lubię :) Do tego kilka ozdób i gotowa do wyjścia :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Mam nadzieje, że wam się spodoba:











Wieczorem nareszcie puszczają drugi sezon serialu "Przyjaciółki" już nie mogę się doczekać :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;*

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kamizelka i torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne futerko! Zestawione ze skórzanymi spodniami świetnie się prezentuje! ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) te legginsy świetnie wyglądają w połączeniu z futrzaną kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja,bardzo w moim stylu :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj zazdroszczę kamizeleczki musi być cieplutka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna futrzana kamizelka :) Ojj już bym chciała schować głęboko do szafy zimową kurtkę, ale póki co to jeszcze zimno brr ;/....

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie wygladasz, ta kamizelka jest super (widze ze wszyscy podzielaja moje zdanie:P) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba.
    Ciepło, klasycznie, stylowo :)

    Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MEga, wyglądasz fenomenalnie! Spodnie są super, kamizelka jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja w szczególności podoba mi się ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :D też przyjaciółki oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice Look!!! I love your Pants and the Vest!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń