Translate

środa, 13 lutego 2013

Środa w kolorze pomarańczy...

Witam,
na dworze coraz cieplej, resztki śniegu widać tylko na dachu,  myślę,że zima już powoli odchodzi. Mnie to bardzo cieszy, bo już nie mogę doczekać się wiosny :) Dziś zestaw na rozjaśnienie szarego dnia. Moja ulubiona dwukolorowa koszula. Z przodu soczysty pomarańcz, na plecach, kołnierzyku i rękawach delikatne nude :)To urodzinowy prezent od taty. Do tego czarne rurki i botki oraz nowy pierścionek, który dziś do mnie dotarł z kilkoma innymi nowościami biżuteryjnymi, o których potem... Teraz zdjęcia zestawu:







Mam nadzieje, że wam się podoba :)
A teraz kilka zdjęć nowości biżuteryjnych, które dziś dostarczył mi listonosz :) Wszystkie rzeczy pochodzą z internetowego sklepu FH Anet tutaj . Polecam, ponieważ biżuteria jest ładna, dostawa szybka, kontakt ze sprzedawcą bardzo dobry no i co najważniejsze nie jest drogo :)  To, co ja wybrałam tym razem:
A te ostatnie kolczyki sówki dostałam jako gratis, byłam miło zaskoczona :)
Zazwyczaj rzadko zakładałam ozdoby, ale przekonałam się, że są one świetnym dopełnieniem stroju i teraz planuje regularnie sobie coś dokupywać :) 

Na tym kończę i uciekam czytać :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczora :)

17 komentarzy:

  1. oszałamiający pomarańcz, super, też lubię takie kolory :) wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula, bardzo Ci do twarzy w tym kolorze. Super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;) przejrzałam bloga - bardzo fajny - dodaję ;) i zapraszam również do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie sweterek komponuje się z biżuterią :) fajniutko wyglądasz :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek i piękna ta biżu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. hm.. niestety nie mogę dodać, bo dodawałam blogi z innego konta i teraz gdy chcę Cię dodać pojawia się tamto konto, a nie to z którego teraz piszę komentarz :( biorę zaloguj z innego konta i nic.. trzeba czekać.. no to będe próbować jeszcze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz rewelacyjna koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku ale u Ciebie pozytywnie!! ślicznie wyglądasz ( jak zawsze) a ta koszule - cudeńko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja figura! Mega <3
    Świetna bluzeczka, super wyglądasz;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look moja droga !!;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dzisiaj wskoczyłam w pomarańczowe szpilki:) bardzo ładnie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna koszula ! idealna :* nude i pomarancz <3
    super wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja!!! piękna kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna koszula! Tatuś ma gust :))) Też bym taką chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tatuś kupił, ale ja wybrałam :)

      Usuń
    2. aaa :)) No to Ty masz dobry gust :) cha cha cha...

      Usuń
  15. Piękny sweterek i ten łańcuch :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń