Translate

czwartek, 7 lutego 2013

tłusty czwartek

Witam,
dziś tłusty czwartek,szał na kupowanie pączków w supermarketach trwał od rana. Ludzie kupowali całe kartony, a ja się zastanawiam ile można zjeść pączków?! Ja od kiedy schudłam nie jem pączków w ogóle. Kiedyś nawet je lubiłam, ale za bardzo musiałam się męczyć aby stracić zbędne kg, dlatego nie chcę ryzykować. Oczywiście nie jest tak, że jem tylko sałatę i zero cukru/ słodyczy... Jem wszystko, ale po trochu. Do kawy także zawsze zjadam coś słodkiego, ale jakoś tłuste pączki mnie nie przekonują...
No ale jak już nadejdzie tłusty czwartek ludzie od razu sobie popuszczają i myślą, że mogą zjeść masę pączków, bo mają dobrą wymówkę "przecież dziś tłusty czwartek". Dobra koniec o pączkach :)
Dziś wieczorem wybieram się w odwiedziny do koleżanki (Kasi), z którą dawno się nie widziałam,a ostatnio zaprosiła mnie na lampkę wina i pogaduchy. Nie mam żadnej nauki, sesja się skończyła to czemu miałabym nie pójść :) Jutro natomiast wybieram się do mojej koleżanki, która przeprowadziła się z narzeczonym do Szczecina, tam sobie żyją i pracują, no i zostałam zaproszona, bo dawno się nie widziałyśmy :) Także końcówka tygodnia zapowiada mi się bardzo towarzysko :) Do tego w sobotę wybieramy się z Olą do kawiarenki na kawę... Tego mi trzeba :) Dziś zostawiam was z zestawem, w którym prezentuje swój nowy sweterek ze Stradivariusa. Zdjęcia nie oddają jego uroku, ale zapewnia jest on na prawdę uroczy i do tego te zdobienia na ramionach. To on przyciągnęły w sklepie moją uwagę :)









POzdrawiam ciepło i życzę miłego popołudnia. Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. ajć!! ja widziałam ten sweterek na żywo i jest MEGA!!! sama się nad nim zastanawiam :) A TY wyglądasz w nim prześlicznie-kolorek idealny dla Ciebie!!!! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów:)
    super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaale cudownie wyglądasz Kochana!! <3 Sweterek cud miód i mięta po prostu!! :)
    A torebki zazdraszczam :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw) Wszystko bardzo mi się podoba... i ta kolorystyka! Cudoo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny seterek.;)
    ślicznie wyglądasz.:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny masz ten sweterek,torebeczka też cudna:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz przesympatycznie, i figure masz idealna:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja uwielbiam swetry w takim własnie kolorze, mmmmmmm<3 prześlicznie wyglądasz:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, ciekawy blog :)

    Ja także będę do Ciebie często zaglądać :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja:)
    Kolor sweterka jest genialny <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, idealne połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń