Translate

sobota, 23 lutego 2013

Wężowy print i neon

Witam,
dziś sobota, za oknami śniegi i zimno brr...mam dość, ale póki co nie zapowiadają poprawy ;/  Chcę wam zaprezentować dziś zestaw z nowymi spodniami, które w prawdzie kupiłam już dawno, ale tak samo jak moje skórkowe spodnie były u krawcowej na skracaniu i nie miałam kiedy ich odebrać :) Połączyłam je z moim ulubionym neonowym, asymetrycznym sweterkiem, który już kiedyś prezentowałam. Na nogi niestety musiałam znów założyć kozaki ze względu na śnieg...A już myślałam, że będę mogła spokojnie chodzić w moich ulubionych botkach, które świetnie wydłużają nogi.
Oto zestaw :












No i to by było na tyle, mam nadzieje, że się wam podoba. POzdrawiam ciepło i życzę udanej soboty oraz niedzieli :*

15 komentarzy:

  1. wow! fajny, sexowny outfit :D mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny masz ten sweterek:) na pewno nie zgubisz się w tłumie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba ten outfit!! <3 :) te spodnie są czadowe!! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bosko!!! Sweter jest genialny, spodnie także!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie i sweter świetne :) gdzie kupiłaś spodnie?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za spodniami i w ogóle ciuchami z takim printem ale patrząc na Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej bosko! wszystko mega mi sie podoba.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ajć te spodnie są cudowne!!! Cały zestaw MEGA!!! i Ty jak zawsze taka śliczniutka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i rewelacyjna stylizacja. Aż miło się patrzy na takie zdjęcia. Zostaję na dłużej - obserwuję ;)
    W wolnej chwili zachęcam do odwiedzin oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  11. tez bardzo lubie zwierzece motywy na ubraniach :) super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń