Translate

piątek, 15 lutego 2013

Walentynkowy post

Witam,
jeśli chodzi o walentynki, to kiedyś jak byłam młodsza cieszyłam się na to święto i wyczekiwałam ile kartek dostanę. Sama oczywiście także wysyłałam liściki moim męskim ideałom;). Teraz jest trochę inaczej... Już nie przeżywam takiego szału, ale mimo wszystko lubię zaskoczyć mojego Wojtka małym podarkiem i kolacją :)
Wczoraj miło spędziliśmy czas.
Oczywiście nie jest tak, że tylko 14 lutego robimy sobie takie wieczory i okazujemy miłość. Jeśli tylko jest okazja staramy się wyskoczyć do restauracji na deser czy kawę, do kina lub na spacer. Czasami sama przygotowuje kolacje i w domu spędzamy miłe chwile przy lampce wina, ponieważ przez cały rok należy okazywać sobie uczucia i sprawiać małe przyjemności :)
Także kochani życzę dużo miłości w życiu ! :)
A teraz kilka zdjęć z wczoraj :
Bluzeczka, którą mam na sobie może wydawać się zwyczajna, jednak urzekły mnie zdobienia na rękawach, które dokładniej widać na ostatnim zdjęciu, te kolorowe kamyczki dodają uroku, poza tym bluzka jest świetna zarówno do spódnicy na jakieś wyjście lub do rurek czy leginsów na codzień. Kupiona w moim ulubionym miejskim sklepie.
Spódniczka - c&a
rajstopy - gatta
buty - http://www.czasnabuty.pl/
bluzka - miejski sklep

Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :**

14 komentarzy:

  1. Fajnie jest świętować :) i też tak bez okazji :) najlepiej codziennie :) ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. och jakie świetne fotki!!! I Ty jak zawsze śliczna!!! Outfit idealny na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam Wojtka<3
    i też ugotowałam mu wczoraj kolację :)
    pięknie wyglądałaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądałaś : fajne buuciki noo i jest czerwień kolor w sam raz do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna z Ciebie Walentynka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooooo super zdjęcia! Pięknie wyglądasz Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest śliczna i świetnie wygląda w duecie ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzę, że Wojtuś starszy od Ciebie :) Mój chłopak jest starszy o 8 lat :P Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Wojtuś starszy :) o siedem lat, ale myślę,że to dobrze, bo ma lepiej poukładane w głowie niż niejeden mój rówieśnik :)

      Usuń
  9. O jak uroczo! Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądałaś :) śliczny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw, w sam raz na taki wieczór :)

    OdpowiedzUsuń