Translate

wtorek, 26 lutego 2013

Wtorkowe popołudnie

Witam,
Co tam u was słychać? :) Ja prawie każdą wolną chwilę poświęcam książkom i z dziesięciu pozycji, które miałam do przeczytania pochłonęłam wszystkie, ale w między czasie wpadły mi w ręce dwie nowe :) Także nie mogę narzekać na brak książek :) Dawno nie miałam czasu na czytanie dla przyjemności dlatego teraz jak się dopadłam do książek to nie mogę się oderwać :) W ten weekend zaczynam nowy semestr na studiach także znów będę pochłonięta bardziej nauk... Mój chłopak się cieszy, że zajęłam się książkami, bo nie siedzę ciągle na stronach z ciuchami :) Przeraża go moja mania ubraniowa, ja w sumie też się cieszę, że znalazłam inne zajęcie niż myślenie " kurcze fajny ciuszek, chętnie bym kupiła" muszę zacząć się ograniczać i oszczędzać, bo zdałam sobie sprawę, że fajnie jest gdy kupię nowy ciuszek, ale po chwili pojawiają się wyrzuty sumienia :) Teraz postanowiłam kupować tylko to, co mi naprawdę potrzebne, a nie rzucać się na każdy modowy hit :)  Za dużo naoglądałam się na inne blogerki, które mają wszystkie nowości i chyba chciałam im dorównać, a przecież to głupie :)
Wczorajszy wieczór spędziłam miło z koleżankami na kawce. Pogadałyśmy, pośmiałyśmy się no i nie obyło się bez zdjęć :) Lubię takie wieczory, ponieważ dziewczyny są świetne :) Planujemy w czwartek iść na fitness zobaczymy co z tego wyniknie :) Trzeba zacząć trochę się ruszać, ja osobiście najlepiej lubię jazdę na rowerze, ale muszę jeszcze trochę poczekać na lepszą pogodę :)
Dziś zwykła, wygodna, codzienna stylizacja. Kiedy mam ochotę wyglądać dobrze i czuć się wygodnie, stawiam na leginsy i tuniczkę, Dziś właśnie taki zestaw. Tunik wpadła w moje ręce już dawno, ale musiałam ją zwężać w okolicach brzucha i dopiero niedawno odebrałam ją od krawcowej, a trafiła do mojej szafy ze względu na kolor i ozdobne ćwieki na ramionach :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć :











A na konieć dwie fotki w wczorajszego spotkania z dziewuszkami :

Na tym kończę i życzę wam miłego dnia :)

20 komentarzy:

  1. Masz swietna figure! Ale jakas slaba ta wasza kausia, ja robie duzo ladniejsza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać racje słaba była...Chciałyśmy odwiedzić nowy lokal i się niestety zawiodłyśmy nie było praktycznie wyboru kaw...byłam tam pierwszy i ostatni raz :)

      Usuń
  2. ja też jestem na etapie czytania zaległych książek :))
    Bardzo ślicznie wyglądasz!!!! świetny sweterek i kozaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna tuniczka! Piękny kolor i te kolce...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna tunika.;) mam identyczna tylko w kolorze wojskowej zieleni.;)
    świetnie wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądasz Kochana! :*
    A ja muszę czytać ... ale niestety lektury i książki o krytyce literackiej.. a feee :(
    Jeszcze tylko 4 miesiące męki i koniec studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba :) i ta futrzana kamizelka też super :) zapraszam do mnie, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest śliczny :) a na spotkaniu z dziewuszkami wyglądałaś cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, kusisz!:) Zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz - tunika rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz figure! :) i super jest to futerko z ostatnich zdjec, tez mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia, piękna tunika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torebka i futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Ja cały czas oszczędzam :P Dlatego mam już sporo odłożone :) Moja ciężka praca po uczelni nie poszła na marne :) Zastanawiam się pomiędzy samochodem a założeniem firmy, dlatego oszczędzam na ubraniach :D cha cha

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor sukienki obłędny i te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń