Translate

niedziela, 17 marca 2013

Czerń z odrobiną czerwieni

Witam,
za mną bardzo leniwy weekend, udało mi się odpocząć po ciężkim tygodniu i jestem gotowa na kolejny tydzień :)
Dziś spędziłam miłą niedzielę z moim Wojtkiem, pierwszy raz od dawna mogliśmy razem zjeść razem śniadanie i obiad a później udaliśmy się na spacer. Słońce za oknem jest jednak zdradliwe, ponieważ na dworze za sprawą strasznego mroźnego wiatru jest zimno no i trochę zmarzliśmy na tym spacerku, ale było miło :) Fajne są takie wspólne dni. Za tydzień już się tak nie uda, ponieważ mam zajęcia na uczelni, dlatego dzisiejszy dzień w pełni wykorzystaliśmy dla siebie :) Teraz grzejemy się w domku, wieczorem jakiś wspólny film będzie miłym zakończeniem weekendu, a później kolejny pracowity tydzień...
Od jutra muszę zająć się za projekt, który muszę wykonać na zajęcia. Muszę zaplanować wycieczkę po Parkach Narodowych Norwegii i Szwecji. Póki co nie mam jeszcze całkowitej koncepcji, ale mam nadzieje, że jutro ruszę z tym do przodu.
Dziś mam do zaprezentowania zestaw, który miałam na sobie w sobotę. Składa się on z czarnej koszuli, która już parę razy gościła na blogu. Połączyłam ją z czerwoną spódnicą i botkami na słupku, które goszczą w moich zestawach dość często, a to dlatego, że to jedyne wysokie buty, które są naprawdę wygodne. Zapraszam na kilka zdjęć:












Buziaki na wieczór :*

20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, lubię zestawienie czerwieni z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta spódnica fajne połączenie z bluzką!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej wpadasz do naszej grupy blogerki zach-pom ?? jesli tak odezwij sie do mnie kasiabanaszak92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) spódnica jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyglądasz:). Sliczny czerwny ''dodatek'';)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie :) Śliczna ta spódniczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hey! so lovely)
    would you like to follow each other?
    flw me and tell about this! Be sure I’ll flw back)
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie się prezentujesz! świetna koszula i cudna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie te polaczrenie- swietna koszula Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes bardzo zgrabna:) polaczenie czerwieni z czernia jest swietne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear!!
    Lovely post, i really like your shoes :)
    Come back to my new post at;

    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, świetnie wyglądasz! czerwona spódniczka tworzy świetny kontrast, a przy koszuli bardzo podoba mi się kołnierzyk. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe połączenie:)Spódniczka rewelacyjnie leży.Ja także obserwuję i pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Ci bardzo Kochana!!! :** :) Cieszę się, że się podobalo :))
    Ale Ty ślicznie wyglądasz!!! Kurcze! A to połączenie jest idealne! :) Zgrabniocha :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boska koszula :) i ogólnie fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz! koszula ma ciekawy kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej hej! Bardzo ładny zestaw. Szczególnie do gustu przypadła mi koszula. Niektórym już przejadły się te wszystkie zdobienia, ale ja dziś będąc na zakupach ciągle przeglądałam właśnie koszule z ćwiekami lub kamieniami. Mam już kremową i białą i ciągle mam ochotę właśnie na czarną :) Pewnie się skuszę :)
    Co do mojego zestawu z szarym sweterkiem - tym razem nie inspirowałam się Kim, ale na pewno jej stylizacja (dobrze wiem o którą chodzi ;) ) na mnie jakoś wpłynęła, bo nawet kiedyś na blogu skomponowałam coś podobnego z innych ciuchów i wrzuciłam zdjęcie Kim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba cały zestaw :)
    Koszula ma piękny detal w postaci ozdobnego kołnierzyka :)

    A i płaszczyk puchowy także wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń